Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
De ene Pleione is de andere niet ....2 diverse soorten in het peatbed . Bij de ene is het blad al helemaal afgestorven en de andere staat nog lekker in het groen .
Dat zou je wel zeggen Kris, ze staan er in elk geval allebei heel goed bij.Gisteren mijn collectie binnen gehaald voor de winter, alle bladeren waren afgestorven.
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 4 november 2024, 17:34:32De ene Pleione is de andere niet ....2 diverse soorten in het peatbed . Bij de ene is het blad al helemaal afgestorven en de andere staat nog lekker in het groen . Citaat van: Luc Gilgemyn op 5 november 2024, 09:57:42Dat zou je wel zeggen Kris, ze staan er in elk geval allebei heel goed bij.Gisteren mijn collectie binnen gehaald voor de winter, alle bladeren waren afgestorven.Ik heb dan gisteren ook maar de niet winterharde soorten naar binnen gepakt Luc ...Ik durf daar al eens te lang mee wachten en dan gaat het plots toch is vriezen en is het alle hens aan dek ...Nu ik heb er niet bijster veel , dat scheelt
De oude Butterfield hybride 'Lassen Peak' is nog steeds gezond en krachtig, en ook zeer bloeirijk.