Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Plantenziektes, ongedierte en hun bestrijding

Vergroeiïng bij Cyclaam

(1/1)

Cor van Kapel:
Ik heb een cyclaam in m'n kasje staan die een beetje van slag is denk ik. De bloemen zijn volgens mij niet helemaal goed gevormd en enkele stengels vertonen een vergroeiïng. Iemand enig idee waardoor dit komt? Vorig jaar had hij dit niet.

Theo Stronks:

--- Citaat van: Cor van Kapel op  9 januari 2014, 18:32:05 ---Ik heb een cyclaam in m'n kasje staan die een beetje van slag is denk ik. De bloemen zijn volgens mij niet helemaal goed gevormd en enkele stengels vertonen een vergroeiïng. Iemand enig idee waardoor dit komt? Vorig jaar had hij dit niet.

--- Einde van citaat ---
Het kan een gebrek aan calcium zijn Cor,waardoor deze vergroeiingen ontstaan.

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Cor van Kapel op  9 januari 2014, 18:32:05 ---Ik heb een cyclaam in m'n kasje staan die een beetje van slag is denk ik. De bloemen zijn volgens mij niet helemaal goed gevormd en enkele stengels vertonen een vergroeiïng. Iemand enig idee waardoor dit komt? Vorig jaar had hij dit niet.

--- Einde van citaat ---
Ik denk dat ie, bij het uitkomen gewoon geschrokken is van de baas.............. :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie