Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Peatbed

<< < (344/349) > >>

Kris De Raeymaeker:
Overzichtje …

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 maart 2024, 21:45:26 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 12 februari 2024, 09:47:58 ---Eindelijk de eerste bloemen op deze zelf gezaaide Paeonia rhodia ...Is ongeveer 12 jaar geleden gezaaid. Maar ik heb hem de eerste jaren (te lang), en door omstandigheden , in pot gehouden . Waarschijnlijk zou hij anders vlugger hebben gebloeid ...De zaden zijn van de locus classicus in Rhodos .

--- Einde van citaat ---
Vandaag was het zover …

--- Einde van citaat ---
Kris, een echte schoonheid, het wachten waard! Was er maar 1 gekiemd?

Luc Gilgemyn:
Super hoor, dat peatbed van jou Kris !!  En die pioen  :o :o

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 12 februari 2024, 09:47:58 ---Eindelijk de eerste bloemen op deze zelf gezaaide Paeonia rhodia ...Is ongeveer 12 jaar geleden gezaaid. Maar ik heb hem de eerste jaren (te lang), en door omstandigheden , in pot gehouden . Waarschijnlijk zou hij anders vlugger hebben gebloeid ...De zaden zijn van de locus classicus in Rhodos .

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 maart 2024, 21:45:26 ---Vandaag was het zover …

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Herman Mylemans op 22 maart 2024, 11:14:06 ---Kris, een echte schoonheid, het wachten waard! Was er maar 1 gekiemd?

--- Einde van citaat ---

Er waren er -als ik me goed herinner - een 5 -tal gekiemd Herman . Ik heb er toen 3 uitgedeeld aan plantenvrienden en 2 gehouden voor mezelf ....Vorig jaar is er daar 1 van gesneuveld . Per ongeluk , bij werkzaamheden aan de haag  :( 

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 maart 2024, 16:54:05 ---Super hoor, dat peatbed van jou Kris !!  En die pioen  :o :o

--- Einde van citaat ---

Dank je Luc en Herman ...Ik had er eentje weg gegeven aan een vriend en die blijkt lichtroze te bloeien ... :o

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie