Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden

Overige houtige gewassen

<< < (145/184) > >>

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 12 november 2022, 11:23:46 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 12 november 2022, 10:57:41 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 12 november 2022, 10:04:08 ---Gisteren was ik bezig met het opplanten van de nieuwe border. Het begon al te schemeren en ik draaide mij om en zag een mooie zonsondergang!

--- Einde van citaat ---

Mooi Herman, bij ons zeggen ze dan dat Sinterklaas koeken aan het bakken is!  -2(

--- Einde van citaat ---
Luc, dat is een mooi gezegde! Had ik nog nooit gehoord.😀

--- Einde van citaat ---

Ons forum is er om kennis te delen en bij te leren Herman !  ((3

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 15 november 2022, 10:27:57 ---De nieuwe border is grotendeels aangeplant, nu afwachten wat het volgend jaar zal worden.
(Link naar bijlage)

1 Euonymus fortunei ‘Emerald ’n Gaiety’   2 Ficus carica ‘Brown Turkey’   3 Bergenia crassifolia   4 Euonymus japonicus 'Microphyllus Albovariegatus'   
5  Amelanchier alpina   6 Weigela florida 'Black and White'    7 Eucalyptus gunni ‘Azura’ (nog niet)    8 Bergenia cordifolia ‘Abendglut’   
9  Calycanthus ‘Venus’   10 Euonymus japonicus 'White Spire'   11 Callicarpa bodinieri var. giraldii 'Profusion'    12 Viburnum plicatum 'Kilimandjaro'     
13 Bergenia ‘Dragonfly Angel Kiss'   14 Cercis canadensis ‘Avondale’    15 Prunus incisa ‘Kojou - no - mai’    16 Euonymus japonicus 'Kathy'   
17 Cornus alba ‘Sibirica’    18 Magnolia grandiflora   19 Geranium 'Rozanne'

--- Einde van citaat ---


Zonder woorden...  --6 --6 ((14

Herman Mylemans:
Ja Luc, nu is het wel genoeg geweest voor dit jaar!

Luc Gilgemyn:
Een zuinig zonnestraaltje zette Acer palmatum 'Deshoyo' in vuur en vlam.

Herman Mylemans:
Prachtig Luc! Dit jaar zijn de herfstkleuren lang te bewonderen, nu er nachtvorst op komst is zullen de laatste bladeren snel vallen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie