Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden

Overige houtige gewassen

<< < (156/184) > >>

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 maart 2023, 10:16:45 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 23 maart 2023, 18:36:09 ---Corylopsis pauciflora en Magnolia 'Susan', vandaag getrokken met GSM (neemt veel geheugen in en verkleinen voor het forum maakt het toch onduidelijker), later toch eens met fototoestel trekken, gaat toch beter zijn denk ik.

--- Einde van citaat ---

Mooie lentetaferelen Herman . Ik heb er de ruimte niet voor maar ik heb de fijne bloei van de  Corylopsis altijd al heel mooi gevonden ...

--- Einde van citaat ---
Kris, er zijn vele mooie struiken! Maar je hebt er inderdaad wat ruimte voor nodig.

Rudi Berthels:
Dank u voor de info Herman

Luc Gilgemyn:
Prachtige lente bloeiende struiken mannen.

Mijn Prunus 'Kojo no maj' is inmiddels 3 m hoog ...;  nog geen foto genomen dit jaar, moet ik eens werk van maken.

Ondanks de vele regen en wind houdt mijn gevuldbloemige Camelia japonica behoorlijk stand houden.  De bloei is dit jaar trouwens prima.

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 maart 2023, 11:55:38 ---Prachtige lente bloeiende struiken mannen.

Mijn Prunus 'Kojo no maj' is inmiddels 3 m hoog ...;  nog geen foto genomen dit jaar, moet ik eens werk van maken.

Ondanks de vele regen en wind houdt mijn gevuldbloemige Camelia japonica behoorlijk stand houden.  De bloei is dit jaar trouwens prima.

--- Einde van citaat ---
Luc, overal zie je nu mooie Camelia's, het is inderdaad een goed jaar! Alleen de witte bloemen kunnen niet goed tegen de regen, rosse plekken.
Als je geen snoeischaar gebruikt kan de Prunus incisa 'Kojo no mai' inderdaad hoog worden.

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 25 maart 2023, 12:48:55 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 maart 2023, 11:55:38 ---Prachtige lente bloeiende struiken mannen.

Mijn Prunus 'Kojo no maj' is inmiddels 3 m hoog ...;  nog geen foto genomen dit jaar, moet ik eens werk van maken.

Ondanks de vele regen en wind houdt mijn gevuldbloemige Camelia japonica behoorlijk stand houden.  De bloei is dit jaar trouwens prima.

--- Einde van citaat ---
Luc, overal zie je nu mooie Camelia's, het is inderdaad een goed jaar! Alleen de witte bloemen kunnen niet goed tegen de regen, rosse plekken.
Als je geen snoeischaar gebruikt kan de Prunus incisa 'Kojo no mai' inderdaad hoog worden.

--- Einde van citaat ---

Ik snoei hem ieder jaar of om het jaar Herman, ik ben er alleen wat laat mee begonnen...  -2(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie