Nieuws > Website en Forum
Reply in een topic
(1/1)
Lily-Anne Vereecken:
Als ik in een topic reageer, dan staat mijn antwoord vaak in hetzelfde, gekleurde kader, in plaats van eronder. Hoe kan ik dat voorkomen ?
Herman Mylemans:
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 23 maart 2018, 21:49:15 ---Als ik in een topic reageer, dan staat mijn antwoord vaak in hetzelfde, gekleurde kader, in plaats van eronder. Hoe kan ik dat voorkomen ?
--- Einde van citaat ---
Zorgen dat je cursor achter het haakje van quote staat en dan nog eens een extra 'enter' voor een nieuwe regel.
Lily-Anne Vereecken:
--- Citaat van: Herman Mylemans op 23 maart 2018, 22:20:05 ---
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 23 maart 2018, 21:49:15 ---Als ik in een topic reageer, dan staat mijn antwoord vaak in hetzelfde, gekleurde kader, in plaats van eronder. Hoe kan ik dat voorkomen ?
--- Einde van citaat ---
Zorgen dat je cursor achter het haakje van quote staat en dan nog eens een extra 'enter' voor een nieuwe regel.
--- Einde van citaat ---
Even testen
Verdorie! Ik vroeg me dit al een hele tijd af en het is zo gemakkelijk eens je het weet!
Bedankt voor de hulp Herman!
Luc Gilgemyn:
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Bedankt voor de steun, Herman ! ((13
Ik had het niet beter kunnen zeggen. :)
Lily-Anne Vereecken:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 27 maart 2018, 19:06:08 ---
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Ik had het niet beter kunnen zeggen. :)
--- Einde van citaat ---
Bedankt voor de steun, Herman ! ((13
Navigatie
[0] Berichtenindex
Naar de volledige versie