Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Alles over vermeerderen

zaaien 2019/2020

(1/7) > >>

Luc Gilgemyn:
Nog maar een keertje deze zeer belangrijke activiteit in onze rotsplantenhobby in de kijker zetten.

We zijn pas midden februari en toch komen de eerste zaailingen al boven piepen.

Hier twee kleuren van Lewisia rediviva (de witte vorm is veel talrijker dan de roze vorm) en Daphne oligosperma

Luc Scheldeman:
Eindelijk eens besloten om wat alpiene planten te zaaien met de bedoeling wat nieuwe soorten voor de rotstuin te hebben.
Geen idee wat het resultaat zal worden maar hopelijk wordt het even succesvol als mijn zaaien van bloembollen.
Alle zaden zijn dit jaar verzameld in Turkije.

Jos Beeren:
Gaat je vast en zeker lukken Luc! Succes..... ;)

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Scheldeman op 12 december 2019, 17:22:15 ---Eindelijk eens besloten om wat alpiene planten te zaaien met de bedoeling wat nieuwe soorten voor de rotstuin te hebben.
Geen idee wat het resultaat zal worden maar hopelijk wordt het even succesvol als mijn zaaien van bloembollen.
Alle zaden zijn dit jaar verzameld in Turkije.

--- Einde van citaat ---

De eerste keer heb je sowieso beginnersgeluk hoor -2(
Alle gekheid op een stokje ...het blijft de plezantste maar ook meest intensieve manier Luc.

Luc Scheldeman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 13 december 2019, 17:01:09 ---
--- Citaat van: Luc Scheldeman op 12 december 2019, 17:22:15 ---Eindelijk eens besloten om wat alpiene planten te zaaien met de bedoeling wat nieuwe soorten voor de rotstuin te hebben.
Geen idee wat het resultaat zal worden maar hopelijk wordt het even succesvol als mijn zaaien van bloembollen.
Alle zaden zijn dit jaar verzameld in Turkije.

--- Einde van citaat ---

De eerste keer heb je sowieso beginnersgeluk hoor -2(
Alle gekheid op een stokje ...het blijft de plezantste maar ook meest intensieve manier Luc.

--- Einde van citaat ---
In beginersluck geloof ik niet. Het is me ook niet gelukt bij de loterij.
We zien wel wat het wordt en of ik er iets kan van doorgeven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie