Algemeen > Boeken en publicaties over onze hobby: oud en nieuw

artikel, The International Rockgardener

<< < (11/11)

Gerrit Eijkelenboom:

--- Citaat van: Mark Stolk op 24 november 2017, 17:30:03 ---Prachtig artikel Gerrit, en wat een tijd moet je hierin geïnvesteerd hebben... Ik herken nu plots je gevoel dat ik in de Rocky Mountains heb rondgelopen en geen enkele Townsendia heb gezien. Als je iets niet kent dan zie je het niet. Volgende keer beter :)

--- Einde van citaat ---

Ja Mark, jaren van research zitten in dit artikel,

Ik herken dat ook. Ben 3 jaar op vakantie in de Rockies, maar ook bv Mount Rainier geweest. Maar er is me niet een plant bijgebleven. Hoe stom  ))11

Luc Gilgemyn:
Van de kwaliteit van het artikel waren wij natuurlijk al langer overtuigd, Gerrit.  Toen Maggi ons vroeg om het na het zien van ons tijdschrift te mogen overnemen dan waren wij net zo trots als de auteur !  ;) Alsof wij de internationale rotsplantengemeenschap zo'n topartikel zouden hebben willen onthouden !  -2(

En wat de Rockies betreft : dan zijn we alvast met z'n twee in hetzelfde geval Gerrit.  Bovenop Mt Evans (4300 m): de fantastische bloemenweiden op Mt Rainier : allemaal gezien, helaas was ik toen nog niet zo erg door het rotsplantenvirus gebeten als nu en is er ook veel aan mij voorbij gegaan.  ((--11

Frankie Wulleman:
Schitterend artikel natuurlijk en de foto's al evenzeer.  ((12
Ik heb het met smaak gelezen en bijgevolg zijn er nu ook wat van die hebbedingetjes in de verzameling terecht gekomen. Ik ben al benieuwd naar volgend voorjaar. Dit genus is altijd een beetje aan mij voorbijgegaan. Uw artikel heeft daar enige verandering in gebracht.

Gerrit Eijkelenboom:
Dank mannen, het was me een waar genoegen om het te schrijven voor de VRV en nu ook voor de IRG. Hoewel de vertaling ervan me niet meeviel. Ik wilde mij aan de oorspronkelijke tekst houden en dan zit je vaak te dubben over de beste woorden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie