Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

Zuid Turkije - februari 2023

<< < (2/59) > >>

Frankie Wulleman:
Dit zal wellicht een interessant topic worden, Kris. Ik zie halsreikend uit naar het verdere verloop van deze trip.
De iris? Ja, ik zag hem al een paar keer passeren op fb en weet dus al welke het is. Ik zal dus zwijgen.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  2 april 2023, 16:28:05 ---Dit zal wellicht een interessant topic worden, Kris. Ik zie halsreikend uit naar het verdere verloop van deze trip.
De iris? Ja, ik zag hem al een paar keer passeren op fb en weet dus al welke het is. Ik zal dus zwijgen.

--- Einde van citaat ---

 ((14 ((14 ((14

Kris De Raeymaeker:
Dat het een juno is dat is waarschijnlijk wel duidelijk ....

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 april 2023, 16:47:46 ---Eind februari hadden we het geluk om een weekje in het zuiden van Turkije te vertoeven ...Ondanks het vrouwtje ginder COVID heeft gekregen hebben we er toch een mooie trip kunnen van maken .
Indien interesse neem ik jullie graag even mee naar dit gebied ...
Een kleine opwarmer ... zoek  de exclusieve plant op deze foto ...

--- Einde van citaat ---

Helemaal eens met Frankie , dit kan alleen maar bijzonder mooi en interessant zijn , Kris  ((3 ((3 ((3 Live beelden uit Turkije zijn eerder zeldzaam , een van de mooiste bollenstreken op aarde . Leuk te horen , ik kijk dan ook met veel interesse uit naar uw ervaringen . Ik zie alvast heel stenige grond , dezelfde omstandigheden die ik vorige lente zag in Z-Frankrijk bij het zoeken naar Crocus versicolor ........ laat maar komen Kris ........

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  2 april 2023, 14:06:46 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op  1 april 2023, 17:35:35 ---Kris, in't midden en dan een paar cm omhoog staat iets, maar het is niet duidelijk.

--- Einde van citaat ---

Hier even die paar  centimeter van iets korter bij bekijken dan .... -2(

--- Einde van citaat ---

Kris , ik zie natuurlijk de mooie Iris . Ik zie ook veel naalden , moet ik aannemen dit de grond op deze plaats eerder aan de zure kant is ? De stenen zijn ook eerder blauw en grijs , dus geen kalksteen of heb ik het verkeerd ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie