Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 2620 keer)

Eke Bennink

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 10
  • Geslacht: Vrouw
Voorstellen
« Gepost op: 22 mei 2011, 12:51:30 »
Ik ben al een poosje hier aan het rondsnuffelen en vind het nu wel eens tijd om me voor te stellen. Ik woon in Voorthuizen op de Veluwe in Nederland.
Helaas is mijn tuin niet echt groot (6 x 7.25 m.), maar daar kun je toch ook behoorlijk wat rotsplanten kwijt. Heb wat schalen staan en rond een klein vijvertje ben ik nu bezig al mijn zelf gezaaide plantjes een plekje te geven. De zaadjes krijg ik van de nederlandse rotsplantenvereniging, waarvan ik al een aantal jaren lid ben.
Ik moet nog heeeeeeel veeeeeeeel leren dus ben erg druk met hier rond te kijken. Heb vandaag mijn eerste berichtje geplaatst in het bollen en knollen gedeelte met foto en hoop dat ik het goed gedaan heb.

Groetjes
Eke

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re:Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2011, 14:13:34 »
Dag Eke,

Hartelijk welkom hier op dit forum, ken je (nog) :-[ niet van gezicht maar ben je mogelijk al wel eens tegen gekomen op één van de NRV-happenings. Mogelijk komt daar nog :-\ verandering in.
Ik wens je hier héél véél leesplezier, dat heb ik hier ook en voor het gebrek aan kennis behoef je je niet te schamen, dat kom ik ook nog héél véél :-[ te kort.

Eke Bennink

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 10
  • Geslacht: Vrouw
Re:Voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2011, 14:35:38 »
Bedankt voor je welkom. Je kunt me nog niet kennis van de NRV bijeenkomsten, want op de een of andere manier heb ik op die dagen altijd iets belangrijkers. Maar eens kom ik.

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re:Voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2011, 14:40:02 »
Maar eens kom ik.
Daar hou ik je dan maar aan ;D ;D.

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16793
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2011, 18:22:13 »
Welkom op ons forum Eke !
Ik hoop dat je je hier thuis zal voelen, je zal ongetwijfeld veel kunnen opsteken - er zit hier heel wat kennis en ervaring verzameld !

Vergeet vooral ook niet ons foto's te laten zien van je eigen verwezenlijkingen !
(die eerste foto - al kan ik de vraag dan niet beantwoorden - is alvast geslaagd)

Nog veel plezier toegewenst !  :)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re:Voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2011, 21:36:46 »
Goed Eke, dat je meedoet. Voor een rotstuin heb je echt geen grote tuin nodig. Mijn rotsgedeelte beslaat ongeveer 10% van mijn hele tuin, maar ik ben meer tijd kwijt in de rotstuin. En dat vind ik heel leuk. En laat je niet ontmoedigen door tegenslagen, want ik heb ook heel veel teleurstellingen en fouten moeten incasseren. En veel vragen hier op het forum. Dat vinden de kenners wel prettig :P