Auteur Topic: open rotstuin dagen in Vlaanderen ?????  (gelezen 6455 keer)

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16806
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:open rotstuin dagen in Vlaanderen ?????
« Reactie #15 Gepost op: 30 juni 2010, 20:41:57 »
Zelf heb ik mij nog nooit geroepen gevoeld om in mijn tuin een open deur te houden en ik hoop dat niemand mij dat kwalijk neemt. Ik vind het daarvoor ook te klein, maar iederéén is welkom om eens langs te komen.
Voila Lily-Ann, je kunt naar 1 van de mooiste rotstuinen van België. Een tuin met internationale faam!  8)

Oeioei Jef, nu doe je me wel (veel) te veel eer aan en wekt ge wel héél erg (veel te) hoge verwachtingen...  :-[ :-[  8)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16496
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re:open rotstuin dagen in Vlaanderen ?????
« Reactie #16 Gepost op: 30 juni 2010, 21:21:55 »
Dat zal zeker nog enige jaren duren, Luc, vooraleer ik een opentuindag zal houden, nog veel te veel werk, maar het zit wel in mijn achterhoofd. ;)
Enkele jaren ???
Bedoel je dan dat de planten die goed genoeg zijn om te posten op het forum niet goed genoeg zijn om "live" te zien ?

Neen Luc, dat bedoel ik niet. Ik heb al wel heel wat mooie planten, maar nog helemaal geen mooie tuin. Dat is nog altijd wat puzzelen en schuiven. Bovendien ben ik momenteel nog wat te beknot in ruimte naar mijn gedacht. Het grasveld mag nog altijd niet worden verwijderd,  :(, dat is nog voor de kinderen. Ook in mijn schaduwtuintje heb ik nog heel wat verfraaiingswerken voor de boeg.
Maar geduld is een schone deugd, Luc  ;)
Lichtervelde, West-Vlaanderen