Auteur Topic: Nieuw boek over het geslacht Erythronium  (gelezen 2691 keer)

Luc Scheldeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 4811
  • Geslacht: Man
  • Penningmeester VRV
Nieuw boek over het geslacht Erythronium
« Gepost op: 12 juni 2014, 16:28:53 »
Het reeds lang aangekondigde boek in de Kew Monograph reeks over het geslacht Erythronium is eindelijk te koop.
Niet echt goedkoop maar op Amazon.co.uk reeds te vinden voor 52,60 € verzending inbegrepen.
Torhout, West-Vlaanderen

Hans Meulenbelt

  • Rotsplantfanaat
  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 730
  • Irisarian
Re: Nieuw boek over het geslacht Erythronium
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2015, 20:44:46 »
Hallo Luc,

het boek dat via Amazon.co.uk te bestellen is heeft een andere omslag dan het boek dat op de website van Kew (en de AGS) staat en ook een ander aantal pagina's, terwijl ze allebei in 2014 uitgekomen zijn. Weet jij hoe dat zit met deze verschillen?


Hans Meulenbelt.
Leusden, Nederland.

Luc Scheldeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 4811
  • Geslacht: Man
  • Penningmeester VRV
Re: Nieuw boek over het geslacht Erythronium
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2015, 11:32:07 »
Hallo Luc,

het boek dat via Amazon.co.uk te bestellen is heeft een andere omslag dan het boek dat op de website van Kew (en de AGS) staat en ook een ander aantal pagina's, terwijl ze allebei in 2014 uitgekomen zijn. Weet jij hoe dat zit met deze verschillen?

(Link naar bijlage)
Voor zover ik weet is er maar 1 uitgave. De foto op de cover is inderdaad anders dan bij de aankondiging van de voorpublicatie.
Ik heb het boek ondertussen al een aantal maanden en ik kan het zeker aanraden als je geinteresseerd bent in dit geslacht.
Torhout, West-Vlaanderen

Herman Mylemans

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 4026
  • Geslacht: Man
    • gentians
Re: Nieuw boek over het geslacht Erythronium
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2015, 15:54:40 »
Bij bookdepository kost het 52,14€ verzending inbegrepen. Ik heb het vandaag besteld. http://www.bookdepository.com/Genus-Erythronium-Chris-Clennett/9781842464922
Bouwel - provincie Antwerpen - www.gentians.be