Auteur Topic: NRV Fotowedstrijd 2013  (gelezen 6082 keer)

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
NRV Fotowedstrijd 2013
« Gepost op: 3 november 2013, 08:39:46 »
Op de kalender hangt inmiddels de maand november voorop, de donkere maanden zijn begonnen. De laatste bollen zijn zo zoetjes aan geplant, maar het zaaien kan nog wel even wachten. Wat niet kan wachten ))8 is het uitzoeken van je foto's voor de NRV-fotowedstrijd, die moeten vóór 15 december a.s. zijn ingezonden. Hoe u dat moet doen kunt u hier http://www.rotsplantenvereniging.net/fotowedstrijd.html nog even nalezen.

Om teleurstellingen te voorkomen; De wedstrijdcommissie heeft aangekondigd dat foto's met onvolledige gegevens, of foto's welke in de verkeerde categorie worden ingezonden, van deelneming worden uitgesloten --13.

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2013, 08:59:34 »
Tsjonge, ze krijgen zeker een lawine aan foto's binnen.

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2013, 10:04:25 »
Tsjonge, ze krijgen zeker een lawine aan foto's binnen.
Ongeveer 150 stuks Gerrit, maar omdat ze alles vanaf beeldscherm moeten beoordelen is het bijzonder veel werk. 

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16731
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2013, 11:08:04 »
haha... 150 stuks... en dan moet ik nog inzenden...  --3 --3
Harelbeke-West-Vlaanderen

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2013, 11:12:21 »
haha... 150 stuks... en dan moet ik nog inzenden...  --3 --3
Oeiiiiii, ben ik blij dat ik niet in de jury zit, dat wordt overwerk voor ze -1( --11 --3.

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #5 Gepost op: 3 november 2013, 12:19:06 »
haha... 150 stuks... en dan moet ik nog inzenden...  --3 --3

Ik ook Luc , als het eens regent en koud wordt en vroeg donker en alle bollen zijn uitgebloeid en het vriest en er is niks te beleven op dit forum en ik moet de Cyclamen niet meer bewonderen ..............dan ga ik eraan beginnen .
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #6 Gepost op: 3 november 2013, 12:32:46 »
Ik ook Luc , als het eens regent en koud wordt en vroeg donker en alle bollen zijn uitgebloeid en het vriest en er is niks te beleven op dit forum en ik moet de Cyclamen niet meer bewonderen ..............dan ga ik eraan beginnen .
Ik hoor het al, jij rekent alweer op een verlenging van de inlever termijn, nou mooi niet ))8 ))8.

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #7 Gepost op: 3 november 2013, 12:36:43 »
Ik hoor het al, jij rekent alweer op een verlenging van de inlever termijn, nou mooi niet ))8 ))8.

 ;D ;D ;D
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #8 Gepost op: 29 december 2013, 16:15:18 »
Ik ook Luc , als het eens regent en koud wordt en vroeg donker en alle bollen zijn uitgebloeid en het vriest en er is niks te beleven op dit forum en ik moet de Cyclamen niet meer bewonderen ..............dan ga ik eraan beginnen .
Ik hoor het al, jij rekent alweer op een verlenging van de inlever termijn, nou mooi niet ))8 ))8.
Oeps krijgt Kris toch weer zijn zin -5( -5(, je zou er wat achter gaan zoeken ))4.

Jullie waren kennelijk nog niet klaar met het uitzoeken van al die schitterende foto's van de voorbije tijd, of is de gekozen sluitingsdatum toch wat aan de ongelukkige kant gekozen )4). Nou we kunnen er lang en breed over blijven discussiëren, feit is dat de inzendingen achter blijven bij de verwachtingen en derhalve heeft de wedstrijdcommisie besloten om de inzendingstermijn voor de NRV-fotowedstrijd ook dit jaar weer te verlengen tot 15 januari 2014 ((14.
En we hebben gisteren van een van de juryleden nog kunnen vernemen wat hem stoort in een foto, dus dat kan ook géén belemmering meer zijn. Het regelement vergeten, ook géén steekhoudende smoes meer, ik heb het hier nog even als bijlage aan dit bericht gehangen. Gezien de kwaliteit die hier op het forum wordt getoont, kan ook geen rol meer spelen.
Jullie willen tijdens de Nationale Rotsplantendag toch ook weer kunnen genieten van de winnende foto's ? Nou dan, kom op inzenden die foto's. peterhellings@planet.nl zit met smart te wachten op jullie bijdrage.
« Laatst bewerkt op: 29 december 2013, 17:37:32 door Cor van Kapel »

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #9 Gepost op: 29 december 2013, 16:20:44 »
Ik ook Luc , als het eens regent en koud wordt en vroeg donker en alle bollen zijn uitgebloeid en het vriest en er is niks te beleven op dit forum en ik moet de Cyclamen niet meer bewonderen ..............dan ga ik eraan beginnen .
Ik hoor het al, jij rekent alweer op een verlenging van de inlever termijn, nou mooi niet ))8 ))8.
Oeps krijgt Kris toch weer zijn zin -5( -5(, je zou er wat achter gaan zoeken ))4.

You know....voorzitters...  ;)  :P

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #10 Gepost op: 29 december 2013, 17:54:45 »
You know....voorzitters...  ;)  :P

Euh neen .... 9))  Nu heb ik toch wel in alle haast al mijn foto's binnen gezwierd ....Dedju , en  ik had nog zoveel tijd blijkt nu .... :-X
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: NRV Fotowedstrijd 2013
« Reactie #11 Gepost op: 29 december 2013, 18:06:22 »

Euh neen .... 9))  Nu heb ik toch wel in alle haast al mijn foto's binnen gezwierd ....Dedju , en  ik had nog zoveel tijd blijkt nu .... :-X

Aha, een te vroege uitlooppoging van de voorzitter. Hij is nu ingelopen en kan geen nieuwe poging meer wagen. Nu zijn er kansen voor de rest van het peloton hé. Ik ga d'r eens rustig voor zitten en mijn eindsprint voorbereiden.