Algemeen > Ontspanning

Pinguicula grandiflora

(1/3) > >>

Lily-Anne Vereecken:
Ik laat jullie even mee genieten van mijn pinguicula’s grandiflora( vleesetende plantjes)  Het is altijd wel wat extra opletten om ze niet kwijt te geraken, maar nu doen ze het weer prima

Mark Stolk:
Mooi hoor! Ik heb ze twee jaar gehad en toen zijn ze door de merels stukgemaakt in het moerasje

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 maart 2021, 13:08:28 ---Ik laat jullie even mee genieten van mijn pinguicula’s grandiflora( vleesetende plantjes)  Het is altijd wel wat extra opletten om ze niet kwijt te geraken, maar nu doen ze het weer prima

--- Einde van citaat ---
Top Lily-Anne! Ze zijn inderdaad moeilijk in de tuin te houden.

Lily-Anne Vereecken:
Tja Mark en Herman, ik heb al verschillende keren problemen gehad met pinguicula grandiflora. Al eens mini slakjes die ze op korte tijd opaten- vogels-droogte... nu probeer ik een reserve aan te leggen, zodat ik in geval van nood, de soort niet kwijt geraak. Is echt een lievelingsplant van mij. In deze schaal , met steen , staan ze nu heel de winter in de onverwarmde veranda en kan ik ze in het oog houden. Daarna is het buiten in kweekbak en moeilijker in het oog te houden . Een andere kleur erbij zou ook wel leuk zijn.
Groetjes

Theo Stronks:
Knappe prestatie Lily-Anne om ze in leven te houden ((14

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie