Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Alles over vermeerderen

Zaad- en bollenlijsten

(1/78) > >>

Wim Boens:
(Luc, ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen dus je moet het maar ergens anders zetten als je wil.)

De plantlijst van Mojmir Pavelka (euroseeds) is er en er staan weer een heleboel leuke planten op. Heel verleidelijk om veel te kopen.  :D

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Wim Boens op  9 maart 2010, 15:58:48 ---(Luc, ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen dus je moet het maar ergens anders zetten als je wil.)

De plantlijst van Mojmir Pavelka (euroseeds) is er en er staan weer een heleboel leuke planten op. Heel verleidelijk om veel te kopen.  :D

--- Einde van citaat ---

Wim ,is het mogelijk om me een copy te zenden ? Vorig jaar had ik een exemplaar ,maar nu heb ik geen gekregen...

Wim Boens:
Voor de geïnteresseerden. De zaadlijst en bollenlijst van Penrock Seeds (Zuid-Afrika) werd me deze middag gemaild. Wie ze wil mag me altijd mailen of een PB sturen.

Wim

Wim Boens:
Voor de geïnteresseerden:

ik heb daarnet de zaadlijst van Vladimir Kolbintsev ontvangen. Er staan een heleboel botanische rariteiten uit Kazachtstan en het Altai-gebergte op. Wie ze wil kan ik wel een kopie mailen.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Wim Boens op 24 oktober 2010, 11:39:33 ---Voor de geïnteresseerden:
ik heb daarnet de zaadlijst van Vladimir Kolbintsev ontvangen. Er staan een heleboel botanische rariteiten uit Kazachtstan en het Altai-gebergte op. Wie ze wil kan ik wel een kopie mailen.

--- Einde van citaat ---

Ik ontvang heel graag een kopie Wim ! Bedankt op voorhand. 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie