Auteur Topic: Bezoek aan de tuin van Rika en Pieter van Delden  (gelezen 4169 keer)

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re:Bezoek aan de tuin van Rika en Pieter van Delden
« Reactie #15 Gepost op: 9 april 2012, 19:32:48 »


Als je namen wilt weten, kan ik die wel even vragen. Voor mij is het geen doen om dit te onthouden als ik ze fotografeer. Hoe doen anderen dat?



Als ik, ook bij mijzelf, een plant wil fotograferen, trek ik eerst het kaartje uit de grond en maak er een foto van. Dat doe ik ook in andermans tuinen. Dan let ik eerst even op of er niemand kijkt en stop ik het label weer netjes terug.

De komende 3 weekends is de tuin van Rika en Pieter open. Ik ben as zondag in de gelegenheid om er een kijkje te gaan nemen. Er zijn idd veel 'speciallekes'.

Lina Hesseling

  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 661
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bezoek aan de tuin van Rika en Pieter van Delden
« Reactie #16 Gepost op: 9 april 2012, 22:01:12 »
Als ik ergens ben waar de naamkaartjes zichtbaar staan, is dit natuurlijk geen probleem om eerst een foto van dit naambordje te maken.
Volgens mij ben je me weer aan het plagen met de rest van je verhaal.
Deze keer trap ik er niet in. -2(

Lina.
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re:Bezoek aan de tuin van Rika en Pieter van Delden
« Reactie #17 Gepost op: 9 april 2012, 22:41:08 »
Nee Lina, ik ben bloedserieus zoals (bijna) altijd. A.s zondag ben ik op de terugreis van Hamburg naar huis en kom ik dus langs Winschoten. Een mooie gelegenheid dus om de tuin van Rika aan te doen. En laat ze nu net open weekeinden hebben, vandaar. Ik zei het ook om reclame te maken voor Tuinfleur.

Lina Hesseling

  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 661
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bezoek aan de tuin van Rika en Pieter van Delden
« Reactie #18 Gepost op: 9 april 2012, 22:56:28 »
Gerrit, ik geloof wel, dat je langs komt. Daar twijfel ik niet aan.

Ik bedoel het gedeelte waar je de naambordjes uit de grond trekt. Ik dacht, dat dit een grapje was.

Groeten, Lina.
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Lina Hesseling

  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 661
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bezoek aan de tuin van Rika en Pieter van Delden
« Reactie #19 Gepost op: 10 april 2012, 10:37:33 »
Gerrit, als je toch in het noorden bent, kun je ook nog naar De Noordelijke Kwekerijdagen van kwekerij Foltz. Dat is een interessant evenement met vele stands van internationale kwekers.
www.tuingoedfoltz.nl

Lina.
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.