Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen
Kalkgraslanden en andere biotopen in Hoog-Belgiƫ
Danny Bonnez:
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 17 september 2024, 21:00:14 ---
--- Citaat van: Danny Bonnez op 17 september 2024, 17:53:55 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 16 september 2024, 21:14:44 ---In eerste instantie lijken ze allemaal op mekaar, maar dat is zeker het geval niet wanneer je elke bloem naderbij bekijkt.
--- Einde van citaat ---
Prachtige beelden Frankie , erg mooie grote populatie ! Inderdaad er is zeker een grote variatie , dat was ook mijn bevinding toen ik er in 2020 was op een ander kalkgrasland . Ik zag toen ook enkele witte bloemen .......
--- Einde van citaat ---
Ik had niet gedacht dat de variatie zo groot was. Spijtig genoeg doet deze soort het niet zo goed in de tuin.
--- Einde van citaat ---
Misschien eens in pot proberen , Frankie , jammer dat ze het niet doen gewoon in de tuin
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 september 2024, 10:59:58 ---Misschien moet je'r toch eens aan denken om daar een tweede verblijf aan te schaffen ! -2(
--- Einde van citaat ---
-2( -2( -2( ((3 ((3
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Herman Mylemans op 18 september 2024, 10:36:33 ---Frankie, mooie foto's! ((3
--- Einde van citaat ---
Helemaal mee eens Herman !!!
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 16 september 2024, 21:14:44 ---In eerste instantie lijken ze allemaal op mekaar, maar dat is zeker het geval niet wanneer je elke bloem naderbij bekijkt.
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Danny Bonnez op 17 september 2024, 17:53:55 ---Prachtige beelden Frankie , erg mooie grote populatie ! Inderdaad er is zeker een grote variatie , dat was ook mijn bevinding toen ik er in 2020 was op een ander kalkgrasland . Ik zag toen ook enkele witte bloemen .......
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 17 september 2024, 21:00:14 ---Ik had niet gedacht dat de variatie zo groot was. Spijtig genoeg doet deze soort het niet zo goed in de tuin.
--- Einde van citaat ---
Hummm ....nooit problemen gehad met C. autumnale Frankie ...groeit zelfs een beetje te goed ...Maar houd wel van een meer rijkere grond dan wat wij soms geven in de rotstuin ...
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 17 september 2024, 21:28:02 ---Voila, deze madam heeft het ook al zitten. De meest ongemakkelijke poses worden aangenomen om toch maar een deftige foto te kunnen nemen. --11
--- Einde van citaat ---
Oei , dringend een vaccinatie nodig zo te zien ....ocharme Els ....
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie