Planten > Succulenten, cactussen, caudiciformen, Bromeliaceae

Niet winterharde cactussen, succulenten, caudiciformen

<< < (167/174) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 22 september 2020, 21:37:34 ---Agave titanotica ....

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Luc Scheldeman op 23 september 2020, 20:22:22 ---Agave liefhebber Kris ?  Nog eens gehoord 😡

--- Einde van citaat ---

 -2( -2( Ik weet ni, Ik heb dat agave'ke is mee thuis gebracht vanuit Torhoet ..zal per ongeluk  aan mijn trui blijven hangen zijn  of zo   ... -2(

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 22 september 2020, 21:37:34 ---Agave titanotica ....

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 23 september 2020, 17:37:08 ---Goede naam  :o :o Als de Titanic er tegenaan was gevaren was hij ook gezonken denk ik !  8)

--- Einde van citaat ---

Ik heb er nog  nooit slakken op gezien Luc ..... -2(

Peter Rijntjes:
Foto uit mijn kas. Mammillaria cactus

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Peter Rijntjes op  4 februari 2021, 19:29:11 ---Foto uit mijn kas. Mammillaria cactus

--- Einde van citaat ---

Ten minste een droge plek Peter !

Kris De Raeymaeker:
In de zomer is er altijd tijd voor een paar succulenten .....

De eerste  is een  bescheiden Echeveria die als zomerbeplanting kan dienen in schalen op het terras .
De tweede is familie van de oleander en komt uit het verre Madagascar en heeft als naam : Pachypodium baronii ssp. windsorii . Deze zijn nogal kou gevoelig en leggen bij temperaturen onder de 10 graden het loodje ...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie