Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Diversen

Trog gemaakt van gasbeton ( ytong)

<< < (2/10) > >>

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 juli 2013, 22:17:27 ---Ik zie op die foto's van Utrecht dat de zijkanten op de bodem staan, dus tussen de zijwanden ! Ik heb ze aan de buitenkant gezet ! Zou dit wat uit maken ?

--- Einde van citaat ---
Dat maakt volgens, buiten het formaat, volgens mij niet zoveel uit. Die van jouw is daardoor wat breder en iets minder diep. Vind ik wel mooier, vind die van mij (in Utrecht gemaakt) wat smal.

P.s. Wel de schroeven of vijzen zoals jullie ze noemen, voorboren, ook de kop, anders splijten de blokken --6 --6.

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Cor van Kapel op 26 juli 2013, 22:51:16 ---
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 juli 2013, 22:17:27 ---Ik zie op die foto's van Utrecht dat de zijkanten op de bodem staan, dus tussen de zijwanden ! Ik heb ze aan de buitenkant gezet ! Zou dit wat uit maken ?

--- Einde van citaat ---
Dat maakt volgens, buiten het formaat, volgens mij niet zoveel uit. Die van jouw is daardoor wat breder en iets minder diep. Vind ik wel mooier, vind die van mij (in Utrecht gemaakt) wat smal.

P.s. Wel de schroeven of vijzen zoals jullie ze noemen, voorboren, ook de kop, anders splijten de blokken --6 --6.

--- Einde van citaat ---
Ideetje voor een workshop volgend jaar, Cor? "Knutselen met cor"........... ((12

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 juli 2013, 17:39:00 --- Vandaag een trog gemaakt van 4 plaatjes ytong .
Dit is de eerste fase. Binnenkort gaat er een laagje primer over en dan tuindeco mortel met wat pigment.
Hoe lang moet je wachten alvorens je een ytong trog mag beplanten ?
Contact met verse cement zal alleen aan het bovenste deel van de rand zijn.

--- Einde van citaat ---
Prachtig Lily-Anne! Het lijkt wel een trog uit zandsteen!

Luc Gilgemyn:
Helemaal met Herman eens, Lily-Anne, dat wordt een schitterende trog !  ((14

Lily-Anne Vereecken:
Cor,
Hebben jullie pluggen gebruikt in de ytong ? Zijn dat speciale ytong pluggen van Ficher of gewone ?
Ik lees dat je die met een zware hamer moet inkloppen! Er is een soort vleugeltje aan dat voor stevige houvast zorgt .Ik heb schrik dat de trog wel eens zou kunnen breken met die zware hamer !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie