Nieuws > Website en Forum

"Het Forum" in Folium Alpinum van de NRV

(1/5) > >>

Luc Gilgemyn:

Folium Alpinum lag vandaag in de bus - een heel mooi nummer met grote verscheidenheid in onderwerpen !

Gerard Verweij trok de aandacht met een artikel over ons forum ! 
Bedankt Gerard !!  ((14

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  4 september 2013, 12:29:42 ---Folium Alpinum lag vandaag in de bus - een heel mooi nummer met grote verscheidenheid in onderwerpen !
Gerard Verweij trok de aandacht met een artikel over ons forum !  
Bedankt Gerard !!  ((14

--- Einde van citaat ---

Hoe kan het ook anders ......heel veel sympathie gaat ook naar Gerard ! Ongelooflijk tof dat ie dat heeft gedaan, ere wie ere toekomt !  
Nu hoop ik maar- dankzij de warme oproep van Gerard - dat er nog meer van de onnoemelijk vele Nederlandse leden hun karretje aanpikken ....Want het potentieel aan meer forumbezoekers zit natuurlijk vooral bij onze noorderburen .........
We zijn ontzettend goed bezig op ons forum maar willen we blijven vooruitgaan zullen we het daar nog verder moeten gaan halen.
Bedankt Gerard  ((14 en ik ga een kaars branden .....

En inderdaad een mooi nummer en een heleboel lectuur voor de najaar avonden die ons stilaan bereiken .Knap gedaan weer van Wiert. 

Gerard Verweij:
 ))2 ))2 ))2

Bert Stegeman:
Ja het forum kreeg zelfs complimenten van mijn ouders en mijn broer.
Ik had ze verteld dat ik mijn vakantie erop aan het typen was konden ze mee lezen.
Ze vonden het mooi.
maar ik denk niet dat ze lid gaan worden ;D

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  4 september 2013, 12:29:42 ---
Folium Alpinum lag vandaag in de bus - een heel mooi nummer met grote verscheidenheid in onderwerpen !

Gerard Verweij trok de aandacht met een artikel over ons forum !  
Bedankt Gerard !!  ((14

--- Einde van citaat ---

 ((3 ((3 ((3 ((13 super Gerard !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie