Auteur Topic: Foto resizen voor iPad ?  (gelezen 3191 keer)

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Foto resizen voor iPad ?
« Gepost op: 13 mei 2014, 17:36:36 »
Bij het resizen van foto's op de iPad , merk ik altijd een vrij groot verlies aan scherpte . Ik heb al verschillende resizers geprobeerd . Wie kent een goed en eenvoudig programma voor iPad, om dat te doen ?

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re: Foto resizen voor iPad ?
« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2014, 17:57:47 »
Bij het resizen van foto's op de iPad , merk ik altijd een vrij groot verlies aan scherpte . Ik heb al verschillende resizers geprobeerd . Wie kent een goed en eenvoudig programma voor iPad, om dat te doen ?
Ik heb het gewoon met IrfanView gedaan Lily-Anne en overgezet op mijn Asus (Android systeem) en bij mij blijven ze mooi scherp.

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Re: Foto resizen voor iPad ?
« Reactie #2 Gepost op: 13 mei 2014, 20:14:47 »
Cor, we hebben het eens bekeken en irfanview is eigenlijk voor Windows . Ben je zeker dat het ook voor Apple en iPad bestaat en zo ja, waar kan ik dat vinden?

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re: Foto resizen voor iPad ?
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2014, 18:41:16 »
Cor, we hebben het eens bekeken en irfanview is eigenlijk voor Windows . Ben je zeker dat het ook voor Apple en iPad bestaat en zo ja, waar kan ik dat vinden?
Als je Irfanview ingeeft in het zoekveld van je brouwser, krijg je ook de keuze Irfanview voor Mac. En o.a. via deze link : http://www.tecnigen.com/2013/08/10/download-irfanview-for-mac-windows-pc-free/ zou je het programma voor het Mac-systeem moeten kunnen downloaden.