Auteur Topic: De fotowedstrijdpolitie  (gelezen 7490 keer)

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: De fotowedstrijdpolitie
« Reactie #15 Gepost op: 15 november 2014, 09:46:22 »
@ Kees Jan.

De jury staat helemaal buiten mijn kritiek. Dat heb ik ook duidelijk vermeld. Maar er is inderdaad een 'slip of the pen', in mijn eerste stuk, waar ik jury schrijf ipv commissie. Ik heb dat veranderd.

Door de opzet en toonzetting van mijn stukje heb ik willens en wetens de problematiek enigszins gechargeerd weergegeven. De woord 'politie' duidt hier toch op.
Ik hoopte en verwachtte een discussie op het forum. Het forum is een plek, waar verschillende mening bij elkaar komen. Ik hoopte op medestanders, omdat ik meende niet geheel alleen te staan. Een beetje succes heb ik wel gehad met deze opstelling, want er kwam (geringe) respons.
Natuurlijk heb ik ook overwogen om mijn ideeën neer te leggen via persoonlijke contact, maar ik heb daar van af gezien,
omdat ik er weinig heil van verwachtte. Een mening van iemand kan immers gemakkelijk in de 'achteraf kamertjes' worden genegeerd.

« Laatst bewerkt op: 15 november 2014, 09:52:08 door Gerrit Eijkelenboom »

Gerard Verweij

  • Rotsplantfanaat 2
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 2867
Re: De fotowedstrijdpolitie
« Reactie #16 Gepost op: 16 november 2014, 10:05:10 »
@ Kees Jan.

De jury staat helemaal buiten mijn kritiek. Dat heb ik ook duidelijk vermeld. Maar er is inderdaad een 'slip of the pen', in mijn eerste stuk, waar ik jury schrijf ipv commissie. Ik heb dat veranderd.

Door de opzet en toonzetting van mijn stukje heb ik willens en wetens de problematiek enigszins gechargeerd weergegeven. De woord 'politie' duidt hier toch op.
Ik hoopte en verwachtte een discussie op het forum. Het forum is een plek, waar verschillende mening bij elkaar komen. Ik hoopte op medestanders, omdat ik meende niet geheel alleen te staan. Een beetje succes heb ik wel gehad met deze opstelling, want er kwam (geringe) respons.
Natuurlijk heb ik ook overwogen om mijn ideeën neer te leggen via persoonlijke contact, maar ik heb daar van af gezien,
omdat ik er weinig heil van verwachtte. Een mening van iemand kan immers gemakkelijk in de 'achteraf kamertjes' worden genegeerd.
We zijn nu ff druk met de discussie over zwarte piet, Gerrit........... :P

Bert Stegeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 6773
  • Geslacht: Man
  • Love the mountains Summer and Winter
Re: De fotowedstrijdpolitie
« Reactie #17 Gepost op: 16 november 2014, 10:25:35 »
daar is geen discussie over mogelijk die mensen verpesten het leukste feest van het jaar voor de kinderen.
Ik kan me daar -3)( -3)( -3)( -3)( -3)( -3)( -3)( -3)( -3)( -3)( -3)( -3)( --2 --2 --2 --2 )-12 )-12 )-12 )-12 )-12 --2 --2 over maken.
Laat het gewoon zo als het is.
Maar verder houd ik het vriendelijk.