Nieuws > Verenigingsnieuws - VLAAMSE ROTSPLANTEN VERENIGING

Verenigingsblad

<< < (6/8) > >>

Rudi Berthels:
Dikke proficiat aan de redactie van Flora Montis, het is weeral een prachtig nummer.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Rudi Berthels op  9 december 2022, 12:58:38 ---Dikke proficiat aan de redactie van Flora Montis, het is weeral een prachtig nummer.

--- Einde van citaat ---

Mee eens Rudi ! Prachtige cover ook van een dijk van een rotsplant die echter niet evident is  om blijvend goed te houden in ons laaglandje ....

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Rudi Berthels op  9 december 2022, 12:58:38 ---Dikke proficiat aan de redactie van Flora Montis, het is weeral een prachtig nummer.

--- Einde van citaat ---

Dank u Rudi voor de lovende commentaar.  ((13

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  9 december 2022, 15:56:35 ---
--- Citaat van: Rudi Berthels op  9 december 2022, 12:58:38 ---Dikke proficiat aan de redactie van Flora Montis, het is weeral een prachtig nummer.

--- Einde van citaat ---

Mee eens Rudi ! Prachtige cover ook van een dijk van een rotsplant die echter niet evident is  om blijvend goed te houden in ons laaglandje ....

--- Einde van citaat ---

Ranunculus parnassifolius is inderdaad geen makkelijke plant in de tuin. Als je ten volle van deze hooggebergtebewoner wil genieten, is de natuur de beste plaats om dat te doen.
Van mijn trips in de Nuriavallei en omgeving heb ik eigenlijk nog een pak plaatjes op de plank. Ik heb die altijd bewaard voor later... . Een lezing geven is echter niet onmiddellijk aan mij besteed. Misschien een uitgebreid artikel of toch maar op dit forum? Het enthousiasme van de andere reisverhalen op dit forum werkt aanstekelijk moet ik zeggen.

Theo Stronks:
Wederom een prachtige Flora Montis ontvangen ((3

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie