Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Alles over vermeerderen

lijst Janis Ruksans 2016 online

<< < (2/2)

Wim Boens:

--- Citaat van: Luc Scheldeman op 11 januari 2016, 15:40:20 ---Dat alle geleverde materiaal correct benaamd is moet ik tegenspreken Wim.  Ik heb ondertussen al een kleine reeks planten die niet juist van naam zijn of waarbij er verschillende species onder één zelfde naam worden geleverd wanneer je bvb. 3 stuks besteld.  En geloof me op mijn woord, ik ben hier niet de enige die dit al voorhad.
Laat mij concluderen dat hij meestal correct benaamde planten levert.

--- Einde van citaat ---

Agreed, maar nog steeds beter dan veel Nederlandse en Engelse leveranciers!

Wim Boens:

--- Citaat van: Jos Verhoeven op 11 januari 2016, 14:00:25 ---Ik heb zoals verwacht het probleem. Heb een account aangemaakt, lijst bekeken , planten aangeduid in basket, gegevens ingevuld die moesten ingevuld worden, zoals naam en adres , email en telefoon nr , en wat zegt het geen orders en moet terug naar mijn gegevens zoals bovenvermeld, tot vijfmaal toe geprobeerd , mail gestuurd en hij weet ook niet wat er is misgegaan. Dus ik geef het op en bestel niet alhoewel een mooie lijst.

--- Einde van citaat ---

Vreemd, bij mij lukte het in de voorbije jaren altijd. Je kan ook altijd gewoon via mail bestellen. Of misschien is er wel iemand bij jou in de buurt met wie je kan mee bestellen!

Jos Verhoeven:
 wie woont er in de buurt van Leopoldsburg

Luc Scheldeman:

--- Citaat van: Wim Boens op 11 januari 2016, 17:07:57 ---
--- Citaat van: Luc Scheldeman op 11 januari 2016, 15:40:20 ---Dat alle geleverde materiaal correct benaamd is moet ik tegenspreken Wim.  Ik heb ondertussen al een kleine reeks planten die niet juist van naam zijn of waarbij er verschillende species onder één zelfde naam worden geleverd wanneer je bvb. 3 stuks besteld.  En geloof me op mijn woord, ik ben hier niet de enige die dit al voorhad.
Laat mij concluderen dat hij meestal correct benaamde planten levert.

--- Einde van citaat ---

Agreed, maar nog steeds beter dan veel Nederlandse en Engelse leveranciers!

--- Einde van citaat ---
Absoluut waar !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie