Algemeen > Evenementen: Waar naartoe??

Voorjaarsbijeenkomsten van 5 februari en 5 maart 2011

<< < (2/11) > >>

Frankie Wulleman:
Dan zullen we daar allicht de reisfoto's mogen aanschouwen die we nog niet op ons forum hebben gezien.  ;)

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  6 december 2010, 22:05:52 ---
--- Citaat van: Ger van den Beuken op  6 december 2010, 21:56:44 ---Kris, dit bericht doet me weer terug denken aan deze fantastische reis die we samen gemaakt hebben.

--- Einde van citaat ---

Het was een schitterende ervaring Ger en ik blijf die vele mooie momenten koesteren...Ja ook wij denken nog vaak terug aan die reis...
Ik tracht reeds een voorproefje te geven van wat de bezoekers  mogen verwachten...


--- Einde van citaat ---

Schitterende foto, Kris. Een Calceolaria darwinii met vlak er achter een andere verrukkelijke verschijning in een adembenemend berglandschap, dat belooft!

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Gerrit Roest op  7 december 2010, 00:09:32 ---Op basis van deze 3 foto's met Calceolaria, Oreopolus en rosulate Violen zal het al de moeite waard zijn, en dan horen wij ter plaatse wel de naam van de plant met die rode bloemen.

--- Einde van citaat ---

We doen ons best Gerrit en ik kan wel vertellen dat we heus veel interessante planten hebben gezien...
Ik denk trouwens te weten  dat jij ook wel  cactussen kan waarderen Gerrit. En daar zitten er ook een paar mooie exemplaren van in de reeks !
Trouwens die met de rode bloemen is Anarthrophyllum desideratum. Voor de rest mag ik natuurlijk niet teveel meer verklappen want dan komen jullie misschien niet kijken? ;)

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  7 december 2010, 19:32:59 ---Schitterende foto, Kris. Een Calceolaria darwinii met vlak er achter een andere verrukkelijke verschijning in een adembenemend berglandschap, dat belooft!

--- Einde van citaat ---

Dank je Frankie . Ik denk wel te mogen zeggen dat er daar een aantal "bjoeties" inzitten, maar die beslissing laat ik graag over aan het aanwezige publiek.
  "Alpinelover" gaat wel aan zijn trekken komen denk ik  ;)
Maar eerst zal ik maar eens zorgen dat de reeks af geraakt want ik ben momenteel  nog bezig met de opbouw...
Ik had ruim 3500 foto's  uit Patagonie die ik minstens wil herleiden tot de helft en waarvan ik alleen de beste 250 tot 300 wil tonen...

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  7 december 2010, 19:29:32 ---Dan zullen we daar allicht de reisfoto's mogen aanschouwen die we nog niet op ons forum hebben gezien.  ;)

--- Einde van citaat ---

Helemaal korrekt Frankie ! De premiere wil ik voorbehouden voor onze bijeenkomst te Gent !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie