Planten > Galanthus - Sneeuwklokjes

Galanthus 2017 - 2018

<< < (2/20) > >>

Marc Coolens:
Frankie voor mij is G. Faringdon d. een goeie groeier. Staat langs een beukenhaag waar ik zoveel mogelijk blad  laat verteren en dat bevalt hem blijkbaar. Andere sneeuwklokfanaten klagen wel dat ze hem verliezen.
Zal er 1 oppotten voor u en meebrengen volgende vergadering

Frankie Wulleman:
Hartelijk dank, Marc. Was je al eens in Gent, ik meen u niet te kennen?

Marc Coolens:
Frankie ben 3 jaar lid en regelmatig in Gent op de voordrachten( zeker in november en januari)
zullen volgend jaar wel kennis maken.

Lily-Anne Vereecken:
Spijtig hé, dat jullie mekaar nog niet bewust hebben  leren kennen  op een vergadering!  Onder andere daarvoor, ben ik voorstander van een vorm van naamplaatje of dergelijke,  tijdens de bijeenkomsten.
Voor veel mensen  is het niet zo gemakkelijk om jezelf zomaar aan anderen voor te stellen of een ander spontaan  zijn naam te vragen, laat staan de naam dan te onthouden. Na verschillende jaren ken ook al heel veel  gezichten van rotsplantenvrienden, maar de namen ontbreken me ook vaak. Ik ben zeker,  Frankie , dat je Marc al verschillende keren zal gezien hebben of zelfs gesproken.

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  1 december 2017, 23:06:00 ---Spijtig hé, dat jullie mekaar nog niet bewust hebben  leren kennen  op een vergadering!  Onder andere daarvoor, ben ik voorstander van een vorm van naamplaatje of dergelijke,  tijdens de bijeenkomsten.
Voor veel mensen  is het niet zo gemakkelijk om jezelf zomaar aan anderen voor te stellen of een ander spontaan  zijn naam te vragen, laat staan de naam dan te onthouden. Na verschillende jaren ken ook al heel veel  gezichten van rotsplantenvrienden, maar de namen ontbreken me ook vaak. Ik ben zeker,  Frankie , dat je Marc al verschillende keren zal gezien hebben of zelfs gesproken.

--- Einde van citaat ---

Ja, dat is best mogelijk L.A. dat ik Marc toch al gezien heb. Naamkaartjes... ja daar hadden we het er al eens over, moeten we misschien toch nog eens over nadenken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie