Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Poging aanleggen rotstuin ... plantenkeuze ...

<< < (3/12) > >>

Steven Vlaeyen:

--- Citaat van: Bert Stegeman op 22 oktober 2019, 19:25:31 ---Als u stenen gaat leggen leg ze dan met de mooiste kant naar boven.
ik bedoel de ruwe kant.

--- Einde van citaat ---

Heb ik zoveel mogelijk gedaan, mooiste / ruwe kant naar boven of naar voor gelegd zodat deze vanuit de meeste kijkrichtingen zichtbaar is
Heb hier al heel veel opgestoken maar zal ten gepaste tijd zeker nog wat vragen voorleggen, zeker wanneer ik zal beginnen met de aanplanting.

Verder sukkel ik momenteel nog steeds met een iphone die de foto's niet wil doorsturen naar de laptop en een (digi)foto toestel dat dienst weigert zodat ik nog geen foto's heb kunnen plaatsen.

Bert Stegeman:
komt goed

Steven Vlaeyen:
Zelfs na tig pogingen heb ik geen enkele foto die een realistisch beeld toont van de eerste stappen, het leggen van de stenen in mijn rotstuin in wording.
Ik plaats hier dan maar enkele afbeeldingen zodat jullie toch iets kunnen zien.
Nogmaals, "in 't echt" ziet het er m.i. dan toch veel natuurlijker / beter uit.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Steven Vlaeyen op 23 oktober 2019, 10:41:30 ---Zelfs na tig pogingen heb ik geen enkele foto die een realistisch beeld toont van de eerste stappen, het leggen van de stenen in mijn rotstuin in wording.
Ik plaats hier dan maar enkele afbeeldingen zodat jullie toch iets kunnen zien.
Nogmaals, "in 't echt" ziet het er m.i. dan toch veel natuurlijker / beter uit.

--- Einde van citaat ---

Hierbij krijgen we toch een idee Steven . Het is altijd puzzelen en het vergt tijd en oefening. Het ziet er voor mij goed uit . Alleen zou ik die 2 stenen die zo recht opstaan anders leggen .

Steven Vlaeyen:
Die twee aan linkerkant foto zal je bedoelen.
Die tonen op foto inderdaad onnatuurlijk, zal ze eens anders leggen, maar zoals ik eerder aangaf, foto's geven toch wel een vertekend beeld.
Ik probeer me ook voor te stellen wanneer ik de stenen leg hoe het er "aangekleed" zou gaan uitzien, met de beplanting erbij dus.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie