Planten > Orchidaceae

Pleione 2021

(1/5) > >>

Wim Boens:
De eerste van het seizoen hier:

Pleione 'Glacier Peak'
en Pleione 'Marsh Owl'

Theo Stronks:

--- Citaat van: Wim Boens op  5 maart 2021, 09:11:04 ---De eerste van het seizoen hier:

Pleione 'Glacier Peak'
en Pleione 'Marsh Owl'

--- Einde van citaat ---
Mooi begin Wim ((14

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Wim Boens op  5 maart 2021, 09:11:04 ---De eerste van het seizoen hier:

Pleione 'Glacier Peak'
en Pleione 'Marsh Owl'

--- Einde van citaat ---

Oeioei... al twee schoonheden   ((3 en zelf ben ik nog niet helemaal klaar met oppotten....  ))2 ))2 ... al is dit wel veeeel later dan anders door allerlei omstandigheden.  Ik kan alvast hiervan genieten Wim !

A propos Wim, diene Moeras uil heet met zijn volledige naam : Pl. Sharon Ann Winter 'Marsh Owl'... beetje lang voor op het etiket natuurlijk.  :P

Wim Boens:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  5 maart 2021, 21:32:15 ---Oeioei... al twee schoonheden   ((3 en zelf ben ik nog niet helemaal klaar met oppotten....  ))2 ))2 ... al is dit wel veeeel later dan anders door allerlei omstandigheden.  Ik kan alvast hiervan genieten Wim !

A propos Wim, diene Moeras uil heet met zijn volledige naam : Pl. Sharon Ann Winter 'Marsh Owl'... beetje lang voor op het etiket natuurlijk.  :P

--- Einde van citaat ---

Oesje, Mr. G!! Foei, zo laat!! Was jij het niet die me ooit vertelde dat je ze altijd oppotte tussen Kerst en Nieuw, dat doe ik dus nog steeds.  :D

De naam staat op het etiket (ik kan heel klein schrijven ;) ) maar ik was te lui om het helemaal te typen, gelukkig ben jij er om mijn luiheid op te lossen ;)

Luc Gilgemyn:
.... dat oppotten tussen kerst en nieuwjaar, dat klopte Wim... in de tijd dat in nog werkte.... ik had dan een week verlof en dus...
Nu ligt dat wat minder vast, maar dit jaar ben ik door allerlei omstandigheden héééél laat, maar het komt allemaal goed!  -2(

En wat die 'luiheid' betreft.... no comment!  -2(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie