Auteur Topic: geen forum zonder moderator  (gelezen 2856 keer)

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
geen forum zonder moderator
« Gepost op: 18 februari 2010, 22:09:12 »
Hallo iedereen,

Elk forum dat zichzelf min of meer respecteert heeft natuurlijk een moderator aan boord.
Wij zijn heel  blij dat Luc Gilgemijn heeft aangeboden om het te willen proberen. :D :D :D als moderator van ons VRV-forum .
We hebben het geluk iemand gevonden te hebben die zeker de nodige ervaring heeft en meer dan zijn sporen heeft verdiend op het Schotse forum als alpine-liefhebber,schrijver ,forumist en humorist.
Bedankt Luc.
Maggi kan  dus eindelijk  een kollega in Belgie aantreffen.
Laat onze moderator niet in de steek mensen, we moeten ze koesteren.   
 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16731
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:geen forum zonder moderator
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2010, 11:23:26 »
Dank voor deze hartverwarmende aankondiging Mr de Voorzitter...  ;)

Ik heb inderdaad deze "zware" taak aanvaard en wil mijn uiterste best doen om er mijn steentje toe bij te dragen dat dit forum een succes wordt. 
Gelieve er wel rekening mee te houden dat deze moderator wegens beroepsbezigheden af en toe onderweg is en bijgevolg het forum "ongemodereerd" zal moeten achterlaten...  8)

Het allerbelangrijkste in een goed draaiend forum zijn echter wel degelijk de berichten, foto's, wetenswaardigheden, enz... vanwege de deelnemers !! Gas geven dus mannen (en vrouwen !!) - als er geen posts is valt er immers niets te modereren...  ;D
Harelbeke-West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re:geen forum zonder moderator
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2010, 20:54:28 »
Het allerbelangrijkste in een goed draaiend forum zijn echter wel degelijk de berichten, foto's, wetenswaardigheden, enz... vanwege de deelnemers !! Gas geven dus mannen (en vrouwen !!) - als er geen posts is valt er immers niets te modereren...  ;D

Beter zou ik het echt niet kunnen zeggen !
Ik geloof er alleszins in, en het zal wel groeien .Maar wel gestaag zoals onze rotsplantjes....
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "