Nieuws > Website en Forum

Traagwerkend forum en foutmelding bij posten foto's

<< < (2/17) > >>

Danny De Raeymaeker:
Beste mensen zou het kunnen dat het posten van berichten en zeker dan met foto's in bijlage wat trager verloopt momenteel.
Ik ervaar dit althans toch zo.
Misschien ligt het wel aan mijn PC.
Heeft iemand anders hiermee ook problemen ?

Danny

Luc Gilgemyn:
Ja Danny, ik ervaar dit ook al een paar dagen/weken.  Het posten van foto's verloopt (soms) traag en soms moet je een tweede keer proberen eer het lukt...  een andere keer verschijnt eenzelfde post dan dubbel...  dan loopt alles weer een tijdje normaal ... ((15  Ik zie niet direct een aanwijsbare oorzaak hiervoor - even afwachten - misschien verdwijnt het euvel opnieuw zoals het verschenen is... anders moeten we ingrijpen en verder op zoek gaan...  :(

Danny De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  7 november 2012, 21:39:56 ---Ja Danny, ik ervaar dit ook al een paar dagen/weken.  Het posten van foto's verloopt (soms) traag en soms moet je een tweede keer proberen eer het lukt...  een andere keer verschijnt eenzelfde post dan dubbel...  dan loopt alles weer een tijdje normaal ... ((15  Ik zie niet direct een aanwijsbare oorzaak hiervoor - even afwachten - misschien verdwijnt het euvel opnieuw zoals het verschenen is... anders moeten we ingrijpen en verder op zoek gaan...  :(

--- Einde van citaat ---

Bedankt voor de reactie Luc.
We wachten dan wel even af zou ik zeggen.

Lily-Anne Vereecken:
Ik merk ook al een hele tijd dat het forum trager opstart dan andere fora ( de balk bovenaan , waar www.vrf... blauw moet worden tijdens de opstart, heeft meer tijd nodig om helemaal blauw te zijn )
Gr. Lily-Anne

AdminWim:
Hmmm, dat zal wel met meerdere factoren (o.a. hogere bezoekersaantallen) te maken hebben. Binnenkort zullen we sowieso (moeten) overschakelen op het nieuwe format van dit forum (zoals bij de SRGC), misschien dat het dan zal beteren. Maar het lijkt ook zo te zijn dat het langer duurt om de algemene website te laden.
Dat zullen we toch eens van nader moeten bekijken...we houden jullie op de hoogte.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie