Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Alles over vermeerderen

Zaaien Physoplexis Comosa

<< < (2/3) > >>

Jacques Brounen:

--- Citaat van: Magnar Aspaker op  5 juni 2011, 00:15:05 ---Oh yes I can read Dutch,  but its easier for me to write English.. I see he says the seeds needs frost to germinate,, well they did without here.

--- Einde van citaat ---

I'll give it a try Magnar, and with a little self-willed fantasy of my own I think it will come to a good end!  ;D

Thanx anyway!  :-*

Greeetzzzzzz,

Jacques

Frankie Wulleman:
Dag Jacques, welgekomen op dit forum.
Physoplexis heb ik ook nog nooit gezaaid, daar mijn planten nog nooit zaadbessen hebben gedragen, iets wat niet vaak gebeurt hier in onze lage landen, naar het schijnt.
Alvast veel succes, heb zelf toch ook weer wat bijgeleerd.

Marjo Slooter:
Goedemiddag,ik ben op zoek naar dit plantje (physoplexis comosa) maar in nederland is deze niet te koop.Weet iemand of er in België een kweeker is of verkoopt iemand op dit forum hem?

Wim Boens:

--- Citaat van: Marjo Slooter op 15 april 2017, 14:57:05 ---Goedemiddag,ik ben op zoek naar dit plantje (physoplexis comosa) maar in nederland is deze niet te koop.Weet iemand of er in België een kweeker is of verkoopt iemand op dit forum hem?

--- Einde van citaat ---

Marjo,

als je volgende week zaterdag (22/04) langs gaat op de rotsplantenbeurs in de botanische tuin van Utrecht dan zal je ze wel aangeboden zien bij een aantal kwekers en/of hobbykwekers!

Gerrit Roest:

--- Citaat van: Marjo Slooter op 15 april 2017, 14:57:05 ---Goedemiddag,ik ben op zoek naar dit plantje (physoplexis comosa) maar in nederland is deze niet te koop.Weet iemand of er in België een kweeker is of verkoopt iemand op dit forum hem?

--- Einde van citaat ---

Hallo Marjo, ik zal in Utrecht aanwezig zijn met een stand met een 6 tal Physoplexis comosa (jonge planten) reserveren of vroeg komen?!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie