Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

In en om mijn tuin

<< < (2/45) > >>

Wim Boens:
Leuk, dat moerasje met de vleeseters zou ik zeker al houden....samen met die grote groep Bletilla (staan die ook in het moerassig gedeelte?)

Gerrit Eijkelenboom:
Jos, je kunt je foto's beter posten in de board 'In en rond onze rotstuin' en dan onder een nieuw topic 'Dit is mijn tuin, Nu staat alles verspreid. Maar het is hartstikke leuk om het allemaal te zien. Ik wil ook graag wat close-ups van planten uit je rotstuin. Maar sorry dat ik het zeg, een betere camera zou wel helpen. Want het is moeilijk te zien. Die Gunnera is goed te zien, maar in dat moerasgedeelte, staan daar nou allemaal wespenorchissen? (Epipactis) Mijn advies om zo snel mogelijk zo veel mogelijk te leren (zo is het bij mij teminste zo gegaan) is, om lid te worden van de NRV en wellicht VRV. Kom eind december naar de Doe-dag. In Utrecht. Zo leuk en leerzaam.

Jos Beeren:
Dag Gerrit,Ik ben, zoals je weet nieuw hier en moet de site en hoe ik er mee om moet gaan nog leren,maar bedankt voor je tips.
Op het moment dat deze foto gemaakt is stond de vijver op een laag peil omdat ik aan de andere kant een beschoeiing van wilgen aan het maken was.De planten die je bedoelt zijn watermunt.

Jos Beeren:
Ik zal na de oproep van Gerrit alle volgende berichten plaatsen onder ROTSPLANTEN.
Voor Gerrit de foto van de nieuwe beschoeiing zoals die deze zomer gemaakt heb.
Ik heb nu een betere camera,hoop dan ook beter resultaat te boeken met de foto`s

Jos Beeren:
Dag Wim, de bletilla`s staan in normale tuingrond zonder extra toevoeging,behalve wat drainage onder de plant

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie