Planten > Succulenten, cactussen, caudiciformen, Bromeliaceae

winterharde cactussen

<< < (2/55) > >>

Wim Boens:
Hier nu in bloei, staat al drie jaar onbeschermd in een trog buiten samen met nog een vijftal andere cactussen;

Echinocereus viridiflorus

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Wim Boens op 21 mei 2010, 17:05:37 ---Hier nu in bloei, staat al drie jaar onbeschermd in een trog buiten samen met nog een vijftal andere cactussen;

Echinocereus viridiflorus

--- Einde van citaat ---

Fantastisch Wim !  :P :P :P.Blij te zien dat er nog mensen experimenteren  met cactussen en dan nog zulke resultaten boeken...

Wim Boens:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 mei 2010, 19:13:48 ---
--- Citaat van: Wim Boens op 21 mei 2010, 17:05:37 ---Hier nu in bloei, staat al drie jaar onbeschermd in een trog buiten samen met nog een vijftal andere cactussen;

Echinocereus viridiflorus

--- Einde van citaat ---

Fantastisch Wim !  :P :P :P.Blij te zien dat er nog mensen experimenteren  met cactussen en dan nog zulke resultaten boeken...

--- Einde van citaat ---

Altijd leuk om zo'n dingen te proberen, Kris. Er komen er nog wel enkele aan die binnenkort zullen bloeien.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Wim Boens op 22 mei 2010, 17:21:46 ---Altijd leuk om zo'n dingen te proberen, Kris. Er komen er nog wel enkele aan die binnenkort zullen bloeien.

--- Einde van citaat ---

Laat maar komen Wim ... ;D

Danny De Raeymaeker:

--- Citaat van: Wim Boens op 22 mei 2010, 17:21:46 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 mei 2010, 19:13:48 ---
--- Citaat van: Wim Boens op 21 mei 2010, 17:05:37 ---Hier nu in bloei, staat al drie jaar onbeschermd in een trog buiten samen met nog een vijftal andere cactussen;

Echinocereus viridiflorus

--- Einde van citaat ---

Fantastisch Wim !  :P :P :P.Blij te zien dat er nog mensen experimenteren  met cactussen en dan nog zulke resultaten boeken...

--- Einde van citaat ---

Altijd leuk om zo'n dingen te proberen, Kris. Er komen er nog wel enkele aan die binnenkort zullen bloeien.

--- Einde van citaat ---

Wim,
Ik ben als cactusliefhebber begonnen en nog steeds mee bezig.
Dus m'n interesse hierin bestaat dan ook nog steeds !
Eveneens ben ik benieuwd welke foto's er nog gaan komen.
Vuur die foto's maar af zou ik zeggen.














Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie