Nieuws > Verenigingsnieuws - VLAAMSE ROTSPLANTEN VERENIGING

Goed VRV nieuws opkomst

<< < (3/6) > >>

Luc Scheldeman:
Een grote meerwaarde op de geinvesteerde lidgelden behaald zoadat iedereen op een meerdaagse trip kan getracteerd worden ?

Lida Lourens:

--- Citaat van: Luc Scheldeman op 14 september 2012, 18:30:24 ---Een grote meerwaarde op de geinvesteerde lidgelden behaald zoadat iedereen op een meerdaagse trip kan getracteerd worden ?

--- Einde van citaat ---
Lijkt me best een goede suggestie maar......
indien dit mogelijk zou zijn, laat dan deze investeerder onze regeringen adviseren!
Lida

Wim Boens:

--- Citaat van: Luc Scheldeman op 14 september 2012, 18:30:24 ---Een grote meerwaarde op de geinvesteerde lidgelden behaald zoadat iedereen op een meerdaagse trip kan getracteerd worden ?

--- Einde van citaat ---


--- Citaat van: Lida Lourens op 14 september 2012, 18:36:59 ---Lijkt me best een goede suggestie maar......
indien dit mogelijk zou zijn, laat dan deze investeerder onze regeringen adviseren!
Lida

--- Einde van citaat ---

Jaja, we hebben belegd in Chinees staatspapier  ;) ;)

Johan Keulemans:
Neen het is geen echte fusie met de NRV. En we hebben al zoveel voor veel te weinig weggegeven.  ::)
We hebben ook niet de AGS en/of de SRGC opgekocht.
En de lidgelden zijn ook niet in Chinese staatspapieren of iets anders belegd, dus een gratis meerdaagse uitstap kunnen we jullie ook niet aanbieden.
Dus de regeringen gaan er ook niet veel mee opschieten.

Maar laat het tromgeroffel en trompetgeschal maar beginnen want,

het ledenaantal van de VRV staat op 100 leden. )))7 )))7 ((3 ((3

Gerrit Eijkelenboom:
Was dat na een daling of een stijging? ;D Nee hoor, een grapje. Leuk om te horen. Een felicitatie waard. Maar...veel te weinig eigenlijk. Ik ben nu een jaartje lid, ik vind het een mooie vereniging, blij dat ik lid ben geworden. Een actief beleid met prachtige tours elk jaar, een zeer goed blad met artikels om te watertanden. Hier zie je de ongelooflijke kennis die in Vlaanderen aanwezig is en zijn weerslag krijgt in het 'Tijdschift'.Bijeenkomsten met vermaarde sprekers, die ik helaas niet bezoek vanwege de afstand, een forum dat volgens mij steeds belangrijker wordt en dat voor een lidgeld waar je geen 10l benzine voor kunt kopen.

Nederlanders, NRV leden: u kunt ook lid worden van de VRV!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie