Algemeen > Fotografie ea.in onze hobby (Fotowedstrijden, over toestellen, gps...)
De fotowedstrijdpolitie
Peter Rijntjes:
Ik ga mij absoluut niet in deze discussie mengen, maar mede door toedoen hiervan heb ik ook maar
eens foto's ingestuurd. Wat ik ervan begrijp is dat categorie 3 is bedoeld voor planten niet in natuurlijke omgeving of in de tuin!
Dus wel in pot, trog, muur of iets anders. Ook orchideeën zullen hier onder vallen.
Voor de rest iedereen succes met de foto's!
_01
Peter Rijntjes:
P.S. je krijgt toch geen boete hé, als je iets verkeerd instuurt?
--15
Gerard Verweij:
--- Citaat van: Peter Rijntjes op 10 november 2014, 21:59:13 ---P.S. je krijgt toch geen boete hé, als je iets verkeerd instuurt?
--15
--- Einde van citaat ---
Jij wel.
Gerrit Eijkelenboom:
--- Citaat van: Peter Rijntjes op 10 november 2014, 21:59:13 ---P.S. je krijgt toch geen boete hé, als je iets verkeerd instuurt?
--15
--- Einde van citaat ---
Toch wel. De boete is het deleten van je foto. Een foto is niet zomaar iets, het is je creatieve geesteskind. En daar mogen anderen niet willekeurig mee omgaan. Het weggooien van foto's omdat je in een verkeerde categorie zit, of omdat de resolutie te hoog is, is wel degelijk boete (lees straf) Als je van de politie een boete krijgt, weet je in ieder geval nog waarom je er een kreeg, maar dat is hier niet het geval. Je wordt eenvoudigweg gewist en je hebt er geen weet van.
Kees Jan van Zwienen:
Hoi Gerrit,
Dank voor het noemen van mogelijke verbeterpunten aangaande de fotowedstrijd, daar kan de vereniging mogelijk zijn voordeel mee doen.
Mijn voorstel aan jou en ook aan andere NRV-leden is wel om mogelijke verbeterpunten te adresseren aan degene die er iets mee kan. In dit geval is dat in de eerste plaats de commissie die de fotowedstrijd organiseert. Dat is overigens niet de jury als ik het goed heb. Verder kunnen NRV-leden die kansen of knelpunten zien uiteraard ook dingen met bestuursleden bespreken. Vind ik persoonlijk eigenlijk veel fijner als via via of op een platform als het VRV forum.
Verder stel ik voor dat we voortaan feedback mondeling/ telefonisch te geven. Ik denk dat het zo in tekst onbedoeld al snel negatief of cynisch over kan komen, in plaats van opbouwend met de bedoeling activiteiten binnen onze mooie vereniging voortaan nog beter te organiseren.
Even los van de vraag of er verbetermogelijkheden zijn, wil ik graag mijn waardering uitspreken voor de inzet van de fotowedstrijd commissie. Dat geldt ook voor de jury! ((14
Groet,
Kees Jan
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie