Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden

Overige houtige gewassen

<< < (183/191) > >>

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 11 april 2024, 09:40:21 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  9 april 2024, 16:03:19 ---Cercis chinensis 'Avondale'

--- Einde van citaat ---

Wat een prachtige struik Luc !!! Mijn stekje van jou begint ook uit te lopen ...

--- Einde van citaat ---

Bedankt Kris, blij dat hij het goed doet... je kan hem ook (vrij) klein houden als je daar vroeg genoeg mee begint.

Een oude Azalea mollis, ook van naam veranderd intussen..., blijft elk jaar bloeien dat het een lieve lust is.

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Luc Scheldeman op 15 april 2024, 17:21:52 ---Iemand loopt hier blijgezind rond nu de Acer palmatum hun volle glorie tonen.

--- Einde van citaat ---

Mooiste moment van hun seizoen !  Daar wordt een mens inderdaad blij van !

Marc Coolens:
Helaas geen terrasweer , maar toch genieten vaan een beetje kleur

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Marc Coolens op 17 april 2024, 20:33:39 ---Helaas geen terrasweer , maar toch genieten vaan een beetje kleur

--- Einde van citaat ---
Mooie Cornus Mark!

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Marc Coolens op 17 april 2024, 20:33:39 ---Helaas geen terrasweer , maar toch genieten vaan een beetje kleur

--- Einde van citaat ---

Heel mooi die Cornus Mark ! Dat moet genieten zijn .....Zonder meer 1 van mijn favoriete struiken/bomen ! In feite vind ik ze veel mooier dan Magnolia . Deze heeft ook nog is een mooie herfstkleur zeker ? Spijtig genoeg worden ze te groot voor onze tuin , tenzij iemand een kleinblijvende kent ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie