Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Alles over vermeerderen
Zaaien van rotsplanten
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 22 april 2023, 22:16:04 ---Werk aan de winkel: een potje zaailingen van Pelargonium endlicherianum, zaad gewonnen uit de eigen tuin.
--- Einde van citaat ---
Wow !! Prachtig resultaat Frankie.... zet mij maar op de lijst... :P :P ;)
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 22 april 2023, 22:16:04 ---Werk aan de winkel: een potje zaailingen van Pelargonium endlicherianum, zaad gewonnen uit de eigen tuin.
--- Einde van citaat ---
Hola, knap werk Frankie ((3 ((3
Frankie Wulleman:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 23 april 2023, 14:34:10 ---
--- Einde van citaat ---
Hola, knap werk Frankie ((3 ((3
--- Einde van citaat ---
Ondertussen zijn de zaailingen verspeend en opgepot. Het opkweken kan beginnen. Ze zullen waarschijnlijk niet allemaal de eindmeet halen, want uit vorige zaaisessies blijkt dat de zaailingen onderling verschillende groeikracht hebben. Enkel de sterkste zullen verder uitgroeien tot een tuinwaardige plant.
Frankie Wulleman:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 23 april 2023, 09:33:12 ---
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Komt in orde, Luc.
Ik realiseer me tevens dat je ze ook niet vaak meer aangeboden ziet. In Utrecht heb ik ze bijvoorbeeld niet gezien.
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 23 april 2023, 16:48:46 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 23 april 2023, 09:33:12 ---
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Komt in orde, Luc.
Ik realiseer me tevens dat je ze ook niet vaak meer aangeboden ziet. In Utrecht heb ik ze bijvoorbeeld niet gezien.
--- Einde van citaat ---
((4
De zeshoekige potjes met verspeende zaailingen maakt mij alles duidelijk Frankie : Jij wil in de voetsporen treden van Gerd Stopp !!! ;)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie