Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden
Winterbloeiers
Herman Mylemans:
De eerste toverhazelaar is er ook aan begonnen: Hamamelis mollis 'Palida'
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Herman Mylemans op 13 januari 2024, 11:22:40 ---De eerste toverhazelaar is er ook aan begonnen: Hamamelis mollis 'Palida'
--- Einde van citaat ---
Het toveren kan beginnen ... ((3 Ik vind ze prachtig , alleen ontbreekt me de ruimte hier .Er zou nochtans ergens een dwerg moeten zijn heb ik ergens eens gezien ...(dacht op FB in de tuin van Arno Heijkamp ?)
Herman Mylemans:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 13 januari 2024, 11:31:23 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 13 januari 2024, 11:22:40 ---De eerste toverhazelaar is er ook aan begonnen: Hamamelis mollis 'Palida'
--- Einde van citaat ---
Het toveren kan beginnen ... ((3 Ik vind ze prachtig , alleen ontbreekt me de ruimte hier .Er zou nochtans ergens een dwerg moeten zijn heb ik ergens eens gezien ...(dacht op FB in de tuin van Arno Heijkamp ?)
--- Einde van citaat ---
Kris, binnenkort ga ik wel eens naar het arboretum in Kalmthout kijken. Daar is het elke winter een pracht aan toverhazelaars.
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Herman Mylemans op 13 januari 2024, 11:39:32 ---Kris, binnenkort ga ik wel eens naar het arboretum in Kalmthout kijken. Daar is het elke winter een pracht aan toverhazelaars.
--- Einde van citaat ---
Inderdaad the place to be voor Hamamelis Herman !
Marc Coolens:
Inderdaad het Arboretum is de moeite in februari.
Daarna een flinke wandeling op de Kalmthoutse heide ((14
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie