Planten > Schaduwplanten

Helleborus

<< < (115/124) > >>

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Marc Coolens op 30 januari 2022, 17:10:30 ---De varia in H. Orientalis is enorm en dankzij het zachte weer staan ze heel mooi dit jaar.

--- Einde van citaat ---

Ik heb er hier ook zo een aantal Marc, de meeste zijn zaailingen en als ze op een gepaste plek staan laat ik ze met rust.

Dan is er ook nog Helleborus sternii 'Blackthorn strain' met zijn groenachtige bloemen en blad dat licht gestekeld is.

Theo Stronks:
Met een beetje ondersteuning een foto kunnen maken v/d Helleborus x "Picotee Geel".

Marc Coolens:
Ja Theo de meeste Helleborussen hebben een steuntje nodig om ze ten volle te  bewonderen . Ze geven toch mooi kleur aan te tuin nu . ((14
Er wordt wel geselecteerd om meer opstaande  bloemen te verkrijgen.
Foto van een vorig jaar aangekochte H Orientalis,

Theo Stronks:

--- Citaat van: Marc Coolens op  2 februari 2022, 20:59:02 ---Ja Theo de meeste Helleborussen hebben een steuntje nodig om ze ten volle te  bewonderen . Ze geven toch mooi kleur aan te tuin nu . ((14
Er wordt wel geselecteerd om meer opstaande  bloemen te verkrijgen.
Foto van een vorig jaar aangekochte H Orientalis,

--- Einde van citaat ---
Mooie Helleborus Marc  ((3

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Theo Stronks op  2 februari 2022, 13:02:01 ---Met een beetje ondersteuning een foto kunnen maken v/d Helleborus x "Picotee Geel".

--- Einde van citaat ---

Mooi Theo, ik hoop binnen enkele dagen ook een paar 'mooierds' te kunnen laten zien.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie