Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Vroeger en nu

<< < (2/27) > >>

Frankie Wulleman:
Plezant om eens het verschil te zien na al die jaren, Luc en Bert.
Naarmate de jaren verstrijken worden we wat wijzer en bedreven in deze materie, en dat is natuurlijk merkbaar in de tuin.

Dit zijn beelden van mijn eerste rotstuin. De eerste is er eentje uit 2009, terwijl de tweede en derde foto van dit jaar zijn. De tuin is vooral 'voller' geworden. Bepaalde planten zijn groter geworden, anderen hebben zich goed uitgezaaid, terwijl vele andere reeds verdwenen zijn. Vooral dit jaar is er een en ander gesneuveld in de bovenste regionen. Een andere plantenbestand is reeds aangebracht waardoor de aanblik de komende jaren weer zal veranderen. De aanblik van de tuin is natuurlijk ook iedere keer anders, afhankelijk van welk tijdstip.

Frankie Wulleman:
Nog wat foto's van diezelfde rotstuin van vorig jaar, genomen vanuit een 'ander' standpunt, namelijk uit mijn privéhelicopter.  11))

Frankie Wulleman:
Een foto van een andere tuin, namelijk de tufsteentuin, toen amper twee jaar na aanleg. De beginfase is van 2011, terwijl de foto uit 2013 dateert. Het is het beeld van een nette, pas aangelegde rotstuin met nog veel ruimte. Eigenlijk te net naar mijn gedacht, maar ik was toen content.

Frankie Wulleman:
De eerste twee foto's zijn van vorig jaar, terwijl de laatste van dit jaar zijn. De tuftuin heeft een serieuze metamorfose ondergaan. Er zijn veel soorten bij gekomen, terwijl er ook een aantal zich hebben uitgezaaid. Het geheel ziet er al veel natuurlijker uit. Het is een volle rotstuin geworden, met een natuurlijke look zoals ik het wel graag zie.

Bert Stegeman:
prachtige reeks

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie