Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Crevicegardening

<< < (178/185) > >>

Bert Stegeman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 11 maart 2024, 13:30:11 ---Ook Campanula fragilis heeft zijn nieuwe bladeren naar boven gehaald . Let op , hoe harig die zijn . Geeft aan dat hij niet zo goed tegen teveel vocht kan en dat is ook zo . De stortregens van vandaag zijn niet zo goed .

--- Einde van citaat ---
zet je dan er een dakje boven tegen de regen ))4

Luc Gilgemyn:
In zijn rotsspleet bloeit Wulfenia x schwarzii hier voor het eerst.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 maart 2024, 15:45:11 ---In zijn rotsspleet bloeit Wulfenia x schwarzii hier voor het eerst.

--- Einde van citaat ---

Nooit eerder gezien Luc ...

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 11 maart 2024, 13:30:11 ---Ook Campanula fragilis heeft zijn nieuwe bladeren naar boven gehaald . Let op , hoe harig die zijn . Geeft aan dat hij niet zo goed tegen teveel vocht kan en dat is ook zo . De stortregens van vandaag zijn niet zo goed .

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Bert Stegeman op 16 maart 2024, 20:02:47 ---zet je dan er een dakje boven tegen de regen ))4

--- Einde van citaat ---

Doe ik nu wel Bert ...

Kris De Raeymaeker:
Vorig jaar rond deze tijd gestekt van mijn moederplant die in de tufsteen staat ....in het vroege najaar in mijn nieuwe crevice geplant ..en nu dus al volop in knop . Eén van mijn favoriete Dianthus soorten : Dianthus 'Eleanor Parker' (= freynii x strictus)...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie