Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Onze wintertuin

<< < (2/94) > >>

Lily-Anne Vereecken:
Ik wijk hier wel even af van het topic , maar wou even verder ingaan op de afdakjes van Luc

Luc, Ik zie dat je afdakjes in de grond zitten met een platte steekpen - dat lijkt me wel een goed idee omdat die beter zal blijven zitten dan een ronde.Ik heb mijn afdakjes nog niet klaar, omdat mijn man ze nog moet verzagen , en als steekpen wou ik van die metalen staafjes gebruiken waar schroefdraad op zit en dan een moer en rondel boven en onder het plaatje. Welk soort platte steekpennen gebruik je ?
groetjes
Lily-Anne

Bert Stegeman:
Hoi Lily anne

Is niet erg de plaatjes horen ook bij de wintertuin zoals luc al zij.
Ik heb ze niet staan maar mijn tuin licht van zich zelf al een beetje beschut.
en heb niet al te moeilijke planten staan.
Maar toch altijd weer goed om te zien dat na de winter alles weer in bloei gaat staan.
Wel doe ik mijn zaailingen afdekken tegen de regen en kou.
Fijne wintertijd allemaal gewenst.
Groeten Bert

Ps de foto is van afgelopen winter

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 25 november 2010, 14:23:18 ---Ik wijk hier wel even af van het topic , maar wou even verder ingaan op de afdakjes van Luc

Luc, Ik zie dat je afdakjes in de grond zitten met een platte steekpen - dat lijkt me wel een goed idee omdat die beter zal blijven zitten dan een ronde.Ik heb mijn afdakjes nog niet klaar, omdat mijn man ze nog moet verzagen , en als steekpen wou ik van die metalen staafjes gebruiken waar schroefdraad op zit en dan een moer en rondel boven en onder het plaatje. Welk soort platte steekpennen gebruik je ?
groetjes
Lily-Anne

--- Einde van citaat ---

Die afdakjes zijn al een 12-15 jaar oud Lily-Anne.
De pennen (met een platte overgeplooide kop met daarin een opening voor de vijs) had ik destijds gevonden in een winkel voor camping materiaal.  Helaas heb ik dat soort (haringen) later niet meer kunnen vinden... :'( :'(

Wim Boens:
Hmmm, deze morgen gefotografeerd...twas lekker fris (-2°C)

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Wim Boens op 27 november 2010, 09:07:03 ---Hmmm, deze morgen gefotografeerd...twas lekker fris (-2°C)

--- Einde van citaat ---

Hier zijn we voorlopig nog gespaard gebleven Wim...Ik zal toch nog maar eens een toertje maken straks of er nog niks naar binnen moet of een jasje moet krijgen! 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie