Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Troggen en trogjes - blikvangers in de rotstuin !

<< < (4/113) > >>

Gerrit Roest:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 november 2010, 09:18:53 ---Ik vermoed dat je hem niet elke middag van de zon in de schaduw of omgekeerd verschuift....
 ;D ;D ;D

Hij ziet er wel schitterend uit - vergeet vooral niet een fotootje te plaatsen van hoe hij er volgeplant uitziet !  ;)

--- Einde van citaat ---

Luc. Hij is wat groter dan eigenlijk de bedoeling was, en is sindsdien geen millimeter meer verschoven. :D :D En als de zon weg is heb ik meteen schaduw. ;D ;D
Een paar foto's hierbij toen hij pas ingeplant was. ;) ;)


--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 25 november 2010, 14:11:21 ---ongelooflijk groot Gerrit ! dat zal je een aardige duit gekost hebben !!!
waar koop je zoiets?

--- Einde van citaat ---

Lily-Anne. Deze trog was helemaal gratis maar niet voor niets. Ik heb er 25 jaar voor moeten werken bij mijn baas. :) :)
Hij komt van het Potterieke in Bavel, Nederland. die hebben geen website maar als je naar marktplaats.nl gaat en Potterieke in hun zoekmachine intypt vind je wel wat troggen.


--- Citaat van: Bert Stegeman op 25 november 2010, 19:27:07 ---Dat zijn nog eens gave foto's gerrit.


--- Einde van citaat ---

Bert. Zoals gezegd hierbij 2 foto's en misschien kan ik in het weekend nog een foto nemen als er sneeuw op ligt. 8) 8)


--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 november 2010, 19:50:09 ---Ja Gerrit ,jij schuwt de grote middelen ook niet zo te zien ! :o
Het spektakelgehalte van ons forum schiet letterlijk en figuurlijk de hoogte in  ;)
In ieder geval ,wij zitten ons al in de handen te wrijven voor het spannend vervolg.

--- Einde van citaat ---

Kris. Wat is groot? voor hetgeen waar hij eigenlijk voor gemaakt is, drinkbak voor vee, konden er maar een beperkt aantal dieren drinken Geen wonder dat de boeren ze niet meer willen gebruiken. :( :( De afmetingen zijn 2.55 m lang, 45 cm breed en 30 cm hoog.
En hij is met een hijskraan op zijn plaats gezet, en niet met een spek takel. ;D ;D ;D


--- Citaat van: Ger van den Beuken op 25 november 2010, 20:44:58 ---Dit is niet echt het type troggetje wat je op je balkon wilt hebben. Trouwens voor menig VRV en NRV lid is hiermee de rotstuin vol.
Met welk gesteente ga je deze trog aankleden Gerrit?

--- Einde van citaat ---

Ger. Ik had het geluk wat 2e hands tufsteen te kunnen kopen. Mijn tuin is groot genoeg, maar de tijd die ik nodig heb voor onderhoud wordt stilaan een probleem, Maar als je iets graag doet!!!

Ger van den Beuken:
Ziet er erg goed uit. Zo'n trog bedelt eigenlijk om de meest exquisite alpines die er in omloop zijn.
Op de eerste foto zie ik op de kop kant aan de rand twee jonge Jankaea's staan, klopt dit?

Lily-Anne Vereecken:
Om te watertanden!!! ben benieuwd naar de voorjaarsfoto's van die prachtige trog !
groetjes
Lily-Anne

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Ger van den Beuken op 25 november 2010, 23:41:53 ---Ziet er erg goed uit. Zo'n trog bedelt eigenlijk om de meest exquisite alpines die er in omloop zijn.
Op de eerste foto zie ik op de kop kant aan de rand twee jonge Jankaea's staan, klopt dit?

--- Einde van citaat ---

Ben het helemaal eens met Ger! Echt heel mooi aangelegd,prima gedaan !
Moest je er ooit geen blijf mee weten ...... ;D ;)

Luc Gilgemyn:
Een bjoetie is het, Gerrit ... en die wordt alleen maar mooier met de jaren !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie