Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen
Troggen en trogjes - blikvangers in de rotstuin !
Kris De Raeymaeker:
Dionysia aretioides 'Bevere' heeft allicht erg genoten van deze droge en hete zomer ....In zijn trogje en uitgeplant tussen enkele tufstenen heeft hij het momenteel aardig naar de zin ...
Lily-Anne Vereecken:
--- Citaat van: Thomas Eckert op 4 juni 2022, 09:09:44 ---Hypericum kazdaghensis voelt zich zeer op zijn gemak tussen de travertijnkalksteen in de trog.
--- Einde van citaat ---
Prachtig zicht Thomas!
Lily-Anne Vereecken:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 10 september 2022, 12:47:57 ---Dionysia aretioides 'Bevere' heeft allicht erg genoten van deze droge en hete zomer ....In zijn trogje en uitgeplant tussen enkele tufstenen heeft hij het momenteel aardig naar de zin ...
--- Einde van citaat ---
Zonder bloem is dat ook heel mooi Kris!
Bert Stegeman:
Afgelopen zomervakantie in zillertall deze houten trog gekocht.
heel even over getwijfeld. Maar was er eigen opslag (verliefd op) dus maar gekocht.
Thuis gaten erin gemaakt. en gisteren planten ingezet.
Nu afwachten.
We gaan eind oktober weer naar Texel als we daarvan terug zijn zal ik mijn verhaal met foto's op dit forum zetten.
Theo Stronks:
--- Citaat van: Bert Stegeman op 9 oktober 2022, 19:32:19 ---Afgelopen zomervakantie in zillertall deze houten trog gekocht.
heel even over getwijfeld. Maar was er eigen opslag (verliefd op) dus maar gekocht.
Thuis gaten erin gemaakt. en gisteren planten ingezet.
Nu afwachten.
We gaan eind oktober weer naar Texel als we daarvan terug zijn zal ik mijn verhaal met foto's op dit forum zetten.
--- Einde van citaat ---
Goed bezig Bert ((3
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie