Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Peatbed

<< < (316/340) > >>

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 21 april 2023, 23:03:18 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2023, 16:27:06 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 april 2023, 21:27:18 ---Rhododendron dendrocharis , Pleione , Erythronium etc ...

--- Einde van citaat ---

Hier nog geen Pleiones te zien in het peatbed...  ))4  Ik zie zelfs geen groeipunten...  ???  Niet echt een goed teken.

Voor de rest ... hier ook een paar beeldjes van het peatbed.

--- Einde van citaat ---
Luc, prachtig peatbed!  ((14  ((3

--- Einde van citaat ---

Bedankt Herman !!  ((13

Kris De Raeymaeker:
Roscoea humeana 'Snowy Owl ' is een prachtige bloeier voor het peatbed....

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 mei 2023, 10:31:29 ---Roscoea humeana 'Snowy Owl ' is een prachtige bloeier voor het peatbed....

--- Einde van citaat ---
Prachtige plant Kris, moet ik op mijn zoeklijst zetten. Bloeit hij altijd zo vroeg?

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 mei 2023, 10:31:29 ---Roscoea humeana 'Snowy Owl ' is een prachtige bloeier voor het peatbed....

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Herman Mylemans op 25 mei 2023, 12:11:21 ---Prachtige plant Kris, moet ik op mijn zoeklijst zetten. Bloeit hij altijd zo vroeg?

--- Einde van citaat ---

Ben hier zelf ook heel blij mee Herman !  Heb het even bekeken in mijn foto's en jawel bloeide vorig jaar ook rond 22 mei al .Heb de plant van de zomer van  2021 en ik had het geluk om hem te krijgen van een goede vriend ...

Luc Gilgemyn:

--- Einde van citaat ---

Mooi !! Hier nog niet boven...  ((--11

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie