Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen
Peatbed
Kris De Raeymaeker:
Deze zal ik waarschijnlijk bij de eerstvolgende hittegolf wel weer moeten afgeven ))8 ))4 maar ondertussen genieten we toch even van de prachtige bloei van deze Meconopsis betonicifolia.
Kris De Raeymaeker:
Goede buur voor de vorige ..Corydalis calycosa .
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 2 juni 2023, 10:03:52 ---Deze zal ik waarschijnlijk bij de eerstvolgende hittegolf wel weer moeten afgeven ))8 ))4 maar ondertussen genieten we toch even van de prachtige bloei van deze Meconopsis betonicifolia.
--- Einde van citaat ---
Heel dapper om het met deze schoonheid nog een keertje te proberen in je toch vrij warme tuin Kris ! De foto's heb je alvast ook nog volgend jaar, we duimen in elk geval.
Hier bloeit Rhododendron lowndesii iets minder uitbundig dan vorig jaar, al loont hij nog altijd de moeite.
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 5 juni 2023, 12:21:24 ---Hier bloeit Rhododendron lowndesii iets minder uitbundig dan vorig jaar, al loont hij nog altijd de moeite.
--- Einde van citaat ---
Hier ook Luc , die van mij is solidair met die van jou ....1 of andere gezamenlijke protestactie van de Vlaamse lowndesii's tegen de opwarming van de aarde ?
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 6 juni 2023, 15:20:28 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 5 juni 2023, 12:21:24 ---Hier bloeit Rhododendron lowndesii iets minder uitbundig dan vorig jaar, al loont hij nog altijd de moeite.
--- Einde van citaat ---
Hier ook Luc , die van mij is solidair met die van jou ....1 of andere gezamenlijke protestactie van de Vlaamse lowndesii's tegen de opwarming van de aarde ?
--- Einde van citaat ---
Zou wel eens kunnen Kris, al heb ik nog geen spandoeken gezien of leuzes gehoord ((--11 -2(
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie