Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Peatbed

<< < (318/348) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  2 juni 2023, 10:03:52 ---Deze zal ik waarschijnlijk bij de eerstvolgende hittegolf wel weer moeten afgeven  ))8 ))4 maar ondertussen genieten we toch even van de prachtige bloei van deze Meconopsis betonicifolia.

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  5 juni 2023, 12:21:24 ---Heel dapper om het met deze schoonheid nog een keertje te proberen in je toch vrij warme tuin Kris !  De foto's heb je alvast ook nog volgend jaar, we duimen in elk geval.

--- Einde van citaat ---

Of het dapper is weet ik niet zo zeer Luc ....misschien eerder tegen beter weten in ...Je ziet de plant nu wel achteruit gaan met dit weer .Hij staat op 1 van de koelste plekjes in de tuin maar dat is nog relatief blijkbaar .

Kris De Raeymaeker:
Nog zo een plant die niet erg gebaat is met de huidige warmte en droogte is deze Codonopsis ovata . Het klokje is mooi binnenin maar dat is moeilijk te zien zonder de bloem op te tillen .Eerste keer dat ik hem probeer maar ik vermoed geen spek voor onze bek ...

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 juni 2023, 09:17:07 ---Nog zo een plant die niet erg gebaat is met de huidige warmte en droogte is deze Codonopsis ovata . Het klokje is mooi binnenin maar dat is moeilijk te zien zonder de bloem op te tillen .Eerste keer dat ik hem probeer maar ik vermoed geen spek voor onze bek ...

--- Einde van citaat ---

Toch nog wel sterker dan ik dacht ....blijft heel de tijd  bloemen produceren ....

Kris De Raeymaeker:
Niet moeilijk , in de  zomer bloeiend  ....erg mooie kleur ...wat wil een mens nog meer ?

Kris De Raeymaeker:
Ik kan ook zeker super genieten van het blad van deze Shortia's ....en als je goed kijkt zie je ook al de eerste knoppen van de herfstgentianen ...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie