Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Peatbed

<< < (321/356) > >>

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 19 augustus 2023, 13:15:59 ---Ze zijn er ook weer ....de jongens met gestreepte pyjama's ....Deze kloon/vorm doet het betrekkelijk goed in ons klimaat . Ik heb hem gekocht als Gentiana sino-ornata  'Compacta ' . Los van het feit dat ik niet direct zie van waar de naam compacta komt is het een betrouwbare bloeier die wel enige warmte tolereert .

--- Einde van citaat ---

Prachtig Kris !!  Hier is't noppes dit jaar...  --13 --13

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 19 augustus 2023, 18:09:38 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 19 augustus 2023, 13:15:59 ---Ze zijn er ook weer ....de jongens met gestreepte pyjama's ....Deze kloon/vorm doet het betrekkelijk goed in ons klimaat . Ik heb hem gekocht als Gentiana sino-ornata  'Compacta ' . Los van het feit dat ik niet direct zie van waar de naam compacta komt is het een betrouwbare bloeier die wel enige warmte tolereert .

--- Einde van citaat ---

Prachtig Kris !!  Hier is't noppes dit jaar...  --13 --13

--- Einde van citaat ---
Luc, troost je, je bent niet alleen! Hier ook nog geen knoppen te zien.

Kris De Raeymaeker:

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 19 augustus 2023, 18:09:38 ---Prachtig Kris !!  Hier is't noppes dit jaar...  --13 --13

--- Einde van citaat ---
Is dat niet een wat voorbarige conclusie om te zeggen dat er geen bloei zal zijn dit jaar Luc ? Ik bedoel hiermee dat er toch ook een verschil is in bloeiperiode tussen de verschillende vormen /cv's ...Ik heb er hier ook nog andere waar er nog geen bloei te bespeuren is maar die waarschijnlijk later in het jaar nog wel bloemen zullen produceren ....Tenminste dat hoop/denk ik toch ... ))4

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 19 augustus 2023, 19:41:01 ---Luc, troost je, je bent niet alleen! Hier ook nog geen knoppen te zien.

--- Einde van citaat ---

Dus je verwacht er nog wel Herman ? 

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 augustus 2023, 09:07:03 ---

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 19 augustus 2023, 18:09:38 ---Prachtig Kris !!  Hier is't noppes dit jaar...  --13 --13

--- Einde van citaat ---
Is dat niet een wat voorbarige conclusie om te zeggen dat er geen bloei zal zijn dit jaar Luc ? Ik bedoel hiermee dat er toch ook een verschil is in bloeiperiode tussen de verschillende vormen /cv's ...Ik heb er hier ook nog andere waar er nog geen bloei te bespeuren is maar die waarschijnlijk later in het jaar nog wel bloemen zullen produceren ....Tenminste dat hoop/denk ik toch ... ))4

--- Einde van citaat ---

Het wordt helaas echt niks Kris, de traditionele 'Gorau Glas' is heel erg achteruit gegaan...  --13

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie