Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Peatbed

<< < (348/350) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Eric Martin op 15 april 2024, 22:08:50 ---Vraag: hoe groot zijn jullie turfblokken?
Hier hebben we Noir de Briere, dat uit de moerassen van Briere komt en wordt gebruikt als vervanger voor turf.

--- Einde van citaat ---

Hallo Eric , ik zal ze een keer opmeten maar degene die ik uit de Baltische Staten heb zijn erg ongelijk ...Degene die je hier heel af en toe op de kop kan tikken zijn kleiner .Noir de Briere ken ik niet ....ik kom er nog op terug ...

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 april 2024, 15:00:06 ---Cypripedium calceolus ...

--- Einde van citaat ---
Knap hoor Kris !! Respect !  ((13

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 15 april 2024, 18:33:25 ---In de schaduw op mijn peatbedje bloeit momenteel x Phylliopsis hillieri 'Askival'

--- Einde van citaat ---

Dank je Luc ! Van die. x Phylliopsis hillieri 'Askival' wordt een mens instant blij ...

Kris De Raeymaeker:
Heel toepasselijk vandaag met dit weer ....Cassiope ’Stormbird’

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 april 2024, 15:00:06 ---Cypripedium calceolus ...

--- Einde van citaat ---

Prachtig resultaat, Kris! Hij staat blijkbaar op de goede plaats! Ik heb hem ook ooit geprobeerd maar toch kwijt gespeeld.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 april 2024, 15:00:06 ---Cypripedium calceolus ...

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 16 april 2024, 21:45:58 ---Prachtig resultaat, Kris! Hij staat blijkbaar op de goede plaats! Ik heb hem ook ooit geprobeerd maar toch kwijt gespeeld.

--- Einde van citaat ---

Dank je Frankie , door het koele weer hebben we lang plezier van de bloemenpracht ...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie