Planten > Rotsplanten

Bloei maart - april 2023

<< < (41/41)

Mark Stolk:
Epimedium grandiflorum, hoort eigenlijk in de schaduwsectie thuis, maar hij staat toch echt in de middagzon te stralen

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Thomas Eckert op 27 april 2023, 16:59:33 ---Mijn persoonlijke hoogtepunt deze week... Oxyrtropis multiceps.

--- Einde van citaat ---

Super Thomas !!!!  :o ((3

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 22 april 2023, 21:58:56 ---Polygala 'Czech Sky' doet het niet zo goed in onze Vlaamse tuinen. Is Tsjechië bereiken ze een diameter van een soepbord, maar hier is eerder de grootte van een luciferdoosje...

--- Einde van citaat ---

Eén van de 2 planten die ik hier in de rotstuin heb ...geen lucifersdoosje Frankie ...ook geen soepbord ...Misschien een dessertbordje en zeker  veel minder bloei dan bij Jiri .

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Bert Stegeman op 29 april 2023, 16:44:42 ---Ook hier veel lees schade opgelopen.
Maar mooi te zien dat jullie tuinen er picobello bij staan.
afgelopen donderdag mijn foto toestel maar eens tevoorschijn gehaald ;D
En wat foto's in de tuin gemaakt.
staat er toch ook aardig bij ;D

--- Einde van citaat ---

Mooie selectie Bert !

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 mei 2023, 10:42:12 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 22 april 2023, 21:58:56 ---Polygala 'Czech Sky' doet het niet zo goed in onze Vlaamse tuinen. Is Tsjechië bereiken ze een diameter van een soepbord, maar hier is eerder de grootte van een luciferdoosje...

--- Einde van citaat ---

Eén van de 2 planten die ik hier in de rotstuin heb ...geen lucifersdoosje Frankie ...ook geen soepbord ...Misschien een dessertbordje en zeker  veel minder bloei dan bij Jiri .

--- Einde van citaat ---

Hij ziet er zeker niet slecht uit, Kris.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie